eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSkąd taka awaryjność i niekompletność?Re: Skąd taka awaryjność i niekompletność?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.
    pl!news.glorb.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-
    me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neos
    trada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <l6b1h4$tn6$1@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <l6b1h4$tn6$1@news.task.gda.pl>
    Subject: Re: Skąd taka awaryjność i niekompletność?
    Date: Tue, 19 Nov 2013 10:42:25 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 53
    Message-ID: <528b3282$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.168.209
    X-Trace: 1384854146 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2143 83.10.168.209:58004
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3124
    X-Received-Body-CRC: 2122575787
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237469
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jan45" napisał w wiadomości
    >Padło na Philipsa, model CD2901. Na początku działał
    >dobrze, ale tylko na samym początku. Już po kilku dniach
    >używania zaczęły się problemy. Dźwięk w słuchawce zanikał
    >w sposób nagły, po kilku do kilkunastu minutach rozmowy.

    >No ale przecież miałem gwarancję, więc oddałem do serwisu.
    >Po kilku dniach aparat zwrócono. Wymieniono akumulatorki.
    >Całkiem bez sensu, bo skutek był żaden.[...]
    >Po czterech tygodniach wydano mi inny aparat, bez
    >wyjaśnienia i bez dania mi wyboru. A miałem przecież
    >takowy wybór, według prawa mogłem wybrać gotówkę.

    A nie jestem taki pewny czy miales.
    Chyba nie - trzeba bylo oddac sprzedawcy.

    >Ale dałem aparatowi szansę. Jest to Philips D400.

    inny typ ? Tym bardziej trzeba bylo do sprzedawcy.

    >Zadałem sobie pytanie: Co jest powodem takiego
    >upadku jakości aparatów i jakości konfiguracji na ten
    >nasz konkretny rynek? I to u szacownego skądinąd
    >Philipsa. Czyżby fakt przeniesienia produkcji do Chin?

    Na pewno troche tak ... ale raczej w znikomym stopniu.
    Po jednej awarii trudno wnioskowac.
    Nie przypuszczam aby jakis znaczacy procent tych telefonow byl zly,
    choc w sporadycznych przypadkach i to sie moze zdarzyc, wadliwa mala
    seria, milion sztuk :-)

    A im wieksza seria, dalej produkcja, dalej biuro projektowe, wieksza
    plynnosc towarow w EU - tym wieksza szansa ze kupisz cos
    niedostosowanego do polskiego rynku.
    EU co prawda ujednolica ...

    >A może to jest tylko kolejny przejaw czyli skutek wszewchwładzy
    >korporacji bankowych, które wymuszają na producentach
    >skrócenie żywotności produktów, żeby utrzymywać duży
    >popyt na nowe wyroby?

    raczej nie w tym przypadku - wszak miales zywotnosc pare tygodni, z
    tego tylko koszta dla producenta.
    Za to nie wykluczam ze sie po paru latach jakis drobiazg objawi :-)

    >I jak się w takiej sytuacji zachować?
    >Co kupować i od kogo?

    no coz ... mozna byc pragmatycznym i kupowac tam gdzie najdluzsza
    gwarancja.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: