  • 21. Data: 2011-09-21 18:00:11
    Temat: Re: Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Nosszzz rwwal nac! Co za @&#^& w tym Kawasaki siedza.

    Ostatnio się poprawili, nie dość, że "żydka" montują to jeszcze możesz
    sprawdzić ile papu zostało wypite. Jak pokazuje powyżej 16l (bak jest
    17-nasto litrowy) to już wiadomo, że można się rozglądać :)

    --
    _______
    Songoku

  • 22. Data: 2011-09-21 18:51:57
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-21 16:47, Viking pisze:

    > Aloha.
    > Norbi ile robisz km, na res. w XX??

    Nie wiem - w X-ie jak sie pojawia czerwone to staram sie tankowac
    chyba max zrobilem z 50 km :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 23. Data: 2011-09-21 19:32:34
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 21 Wrz, 15:49, Bartek Kacprzak <b...@g...com> wrote:

    > Dzieki za rade.
    > Jeszcze jakas?

    Proszę uprzejmie - im prostszy rower tym lepszy. Taki z przerzutką,
    albo składak mogą okazać się zbyt skomplikowane. A tak w ogóle, to
    najpierw patrzę na licznik, a wskaźnik poziomu paliwa traktuję raczej
    pomocniczo. Tego drugiego nie masz, więc tu akurat się nie pogubisz.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 24. Data: 2011-09-21 19:40:55
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    c.googlegroups.com...
    > Krrrrrrrrwwwwww
    >
    > Dzien Dobry
    >
    > Niech mi ktos wytlumaczy po cholere w tym zasranym kawalesraki nie
    > zamontowali wskaznika poziomu paliwa????!!!!!
    > Wyswietlacz biegow to pikus, jak sobie radzicie z brakiem takiej
    > kontrolki?

    Ej ziom kufra nosz co ty w jakies trasy pomykasz ze ci wachy braka ? Co Ty,
    nagar Ci wydech przytkal ? Motur jest do lanserki i wyrywki dup a nie do
    popierdalania gdzies daleko od knajp i bulwarów. Przeciez tam gdzies za
    miastem zimno, pada i nie ma ani kasy ani fajnych dup. Adiki ci przemokna i
    co - w mokrych kierpcach po laske podjedziesz ? A jak Ci zel zmyje z czochry
    ?
    Jakbys normalnie motura uzywal to by nie bylo ze wachy nima, albo pusc farbe
    gdzie na towary jezdzisz - polecim poobcinac czy to nie jakies maczetki...
    --
    Jackare

  • 25. Data: 2011-09-21 22:04:15
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Mystik wrote:
    > Cześć

    > Podrzuć przy okazji linka do takiego miniaturowego przepływomierza,
    > OK. Najlepiej z cennikiem.

    Prosze, 78zl
    http://tinyurl.com/3ofkmw7

    Widzialem gdzies to kiedys w jakims niemieckim liczniku samorobce do moto,
    wiec benzyne wytrzyma.

    Tmek

  • 26. Data: 2011-09-21 22:19:23
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Bartek Kacprzak wrote:
    > Użytkownik "Drzewo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    c.googlegroups.com...

    > Ej, kranik mam, tyle, ze od zamulania do zgasniecia uplywa malo czasu
    > i czasami zanim przelacze na rezerwe, moto gasnie.
    >
    > Mnie chodzi o wskaznik, ktory bedzie informowal wlasnie o zblizaniu
    > sie do granicy rezerwy.
    > Moze byc cholerna dioda.

    Do zrobienia, w dodatku proste i tanie.
    Szukaj pod haslem termistor rezerwy.

    Idea ogolna stosowana w samochodach od x lat.
    W baku, na pewnej wysokosci odpowiadajcej poziomowi rezerwy zamocowany jest
    maly metalowy walec - termistor.
    Obudowa masa, kabel z niego wycodzacy biegnie do zarowki.

    Zarowka polaczona w szereg z termistorem i aku. Prad plynacy przez termistor
    rozgrzewa go, benzyna oplywajac chlodzi. Zimny termistor > duzy opor > maly
    prad > zarowka nie swieci.
    Jak poziom benzyny spadnie, nie ma co go chlodzic, wzrasta jego temp, spada
    opor, plynie wiekszy prad, zarowka rezerwy sie zapala.

    Tutaj przyklad z przeszczepem w afryce
    http://faq.africatwin.com.pl/index.php/Czujnik_rezer
    wy_-_naprawa

    pzdr
    Tmek

  • 27. Data: 2011-09-22 04:46:33
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

    > Prosze, 78zl
    > http://tinyurl.com/3ofkmw7

    Naprawde spoko cena. Co prawda dokladnosc nie powala, ale naprawde
    tani gips.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 28. Data: 2011-09-22 05:47:30
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Podczepię się pod wątek i zadam laickie pytanie:
    jak zbudowany jest czujnik, który zapala się i już nie gaśnie ani nie
    przygasa. Widzę, że ten z opisu z racji pewnej bezwładności - w "stanie
    nieustalonym" świeci nierównomiernie.

  • 29. Data: 2011-09-22 06:38:45
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Marcin N pisze:
> [...]
    > jak zbudowany jest czujnik, który zapala się i już nie gaśnie ani nie
    > przygasa. Widzę, że ten z opisu z racji pewnej bezwładności - w "stanie

    nie czujnik a wskaznik. Układ z duzą stałą czasową daje powolne zmiany
    na wyjsciu przy szybkich zmianach na wejsciu. Usrednia je niejako. Od
    biedy wystarczy kondensator

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 30. Data: 2011-09-22 08:13:27
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > nie czujnik a wskaznik. Układ z duzą stałą czasową daje powolne zmiany na
    > wyjsciu przy szybkich zmianach na wejsciu. Usrednia je niejako. Od biedy
    > wystarczy kondensator

    A jakiś układzik, który oprócz kontrolki sam załączy jej zasilanie z
    drugiego obwodu? Tutaj wystarczyłby przekaźnik chyba? Czujnik podawałby
    napięcie na obwód włączenia przekaźnika, który nie dość, że załączy wskaźnik
    (światełko), to jeszcze sam sobie poda zasilanie na obwód włączający
    elektromagnes. Takie coś można zmontować bez wiedzy o elektronice itp
    magicznych zagadnieniach ;-). Cały układ zasilamy przez obwód załączany
    wyłącznikiem zapłonu, i po zatankowaniu, kiedy czujnik już nie da sygnału
    włączającego prunt, przekaźnik już nie będzie działał, więc kontrolka
    świecić nie będzie. Zakładam tu, że między zapaleniem kontrolki i
    zakończeniem tankowania nastąpi wyłączenie zapłonu. Tak czy inaczej, jakiś
    czujnik musi się znaleźć w układzie, a mnie osobiście pomysł samodzielnego
    wiercenia dziury w baku nieco mierzi. Chociaż sytuacja wkurzająca Bartka,
    mnie również wkurza, bo też jedynym wskaźnikiem osiągnięcia rezerwy jest u
    mnie zdychanie silnika.

    MS