eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSkad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!Re: Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Mat S" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!
    Date: Thu, 22 Sep 2011 15:38:36 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <j5fdon$sb$1@news.onet.pl>
    References: <0...@g...googlegroups.com>
    <j5cuf3$1ftp$1@news2.ipartners.pl>
    <4e79fea1$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e7a62e2$0$2502$65785112@news.neostrada.pl> <j5ei5i$80s$1@news.onet.pl>
    <j5el4a$pgj$1@inews.gazeta.pl> <j5eqn3$347$1@news.onet.pl>
    <j5fbq0$o88$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: reksio.parser.com.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1316698711 907 83.15.33.162 (22 Sep 2011 13:38:31 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Sep 2011 13:38:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 110922-0, 2011-09-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:645850
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:j5fbq0$o88$1@inews.gazeta.pl...
    > Mat S pisze:
    >
    >
    >> A jakiś układzik, który oprócz kontrolki sam załączy jej zasilanie z
    >> drugiego obwodu? Tutaj wystarczyłby przekaźnik chyba? Czujnik podawałby
    >> napięcie na obwód włączenia przekaźnika, który nie dość, że załączy
    >> wskaźnik (światełko), to jeszcze sam sobie poda zasilanie na obwód
    >> włączający elektromagnes. Takie coś można zmontować bez wiedzy o
    >> elektronice itp magicznych zagadnieniach ;-). Cały układ zasilamy przez
    >> obwód załączany wyłącznikiem zapłonu, i po zatankowaniu, kiedy czujnik
    >> już nie da sygnału włączającego prunt, przekaźnik już nie będzie działał,
    >> więc kontrolka świecić nie będzie. Zakładam tu, że między zapaleniem
    >> kontrolki i zakończeniem tankowania nastąpi wyłączenie zapłonu. Tak czy
    >> inaczej, jakiś czujnik musi się znaleźć w układzie, a mnie osobiście
    >> pomysł samodzielnego wiercenia dziury w baku nieco mierzi. Chociaż
    >> sytuacja wkurzająca Bartka, mnie również wkurza, bo też jedynym
    >> wskaźnikiem osiągnięcia rezerwy jest u mnie zdychanie silnika.
    >
    > szczerze? nie zrozumialem ani kawałka z tego pomysłu :) Moze nie wymyślaj
    > tylko podaj co chcesz osiągnąc?

    A tam, nieważne - tak czy inacy, baku dziurawić nie będę. Chciałem osiągnąć
    to samo co elektronika z dużą stałą czasową, bez elektroniki - jako że się
    na niej nie znam. A przekaźnik i światełko to wciąż jeszcze elektryka ;-)
    Żeby uniknąć wstępnego mrugania sygnalizatora, zaproponowałem układ
    elektryczny z podtrzymaniem zasilania - po pierwszym sygnale z czujnika
    włączałby sygnalizator i samemu sobie podawał zasilanie, żeby podtrzymać
    sygnał.
    Tyle że to wymagałoby zastosowania czujnika załączającego obwód przy spadku
    poziomu paliwa, a termistor CHYBA wymaga stałego zasilania, a nie jest
    prostym wyłącznikiem.

    MS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: