    From: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!
    Date: Wed, 21 Sep 2011 19:43:07 +0200

    Cze!

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał

    > nie, fabryczny :)
    >
    > ale jest prosty. Jesli dostaniesz taki z odzysku to mozna załozyc.
    > Oczywiscie trzeba wyciac bak od spodu, sam swkaznik LCD mozna probowac
    > przełozyc, mozna zrobic prosty układ na LED-ach albo zastosowac wskaznik
    > analogowy. W baku jest klasyczny potencjometr z pływakiem

    A nie prosciej -- zamiast ciac zbiornik i cos tam mocowac na bog-wi-co --
    zalozyc na wezyk paliwowy przeplywomierz miniaturowy. Niech ma nawet odczyt
    cyfrowy wyprowadzony na deske rozdz. Wiesz ile wlales (bo pamietsz wizyte na
    CPN), widzisz ile wyplynelo dolem, zakladasz ze nic nie poszlo gora
    (powiedzmy nie paruje) i wiesz ile jest w srodku.

    Zalety: nic nie tniesz, przerabiasz; wady: informacja o stanie wachy jest
    mimo wszystko posrednia, moze spasc przeplyw na wezyku (ale to case podobny
    do zalozenia dodatkowego filtra paliwa).

    IMHO najlepiej patrzyc na przebieg od ostatniego tankowania. Ja tak robie i
    jakos zyje. Ale jak chcesz sobie ulatwic...

    Pawel

    SVSZ i SC33'98