  • Data: 2019-05-05 21:23:28
    Temat: Re: Skąd skrzynia biegów "wie", że auto jedzie z góry/pod górę?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-05 o 20:55, J.F. pisze:

    > Odczytuje, a przynajmniej tak sugeruja. To moze byc np glebokosc
    > wcisniecia gazu.
    >
    > Ale my o zjazdach, tam juz nie ma co odczytac ... chyba ze hamulec.

    Zawsze jest co odczytać, tylko trudno tak zrobić, zeby zadziałało
    zgodnie z oczekiwaniami kierowcy.

    > A nie ma w tych DSG jakiegos trybu recznej zmiany biegu ?

    Jest, ale zanim mnie zaskoczyły górskie zjazdy, to nie miałem okazji
    przetestować ani przeczytać instrukcji a dzisiaj był za duży ruch na
    zabawy skrzynią.
    Ostatnio to głównie po płaskim jeżdżę, więc nawet nie bardzo
    mi to potrzebne jest.