  • Data: 2014-10-10 10:09:49
    Temat: Re: Skąd realne dane spalania?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 10 Oct 2014 08:29:51 +0200, dddddddd napisał(a):

    > żeby osiągnąć średnią 177km/h trzeba jechać 220-240km/h - do osiągnięcia
    > tylko na pustej trasie (sprawdzone na odcinku 100km bez bramek)

    Panowie - na pustej autostradzie to wystarczy i 180 jechac byle stale.
    Owszem, jak nas jakis tir spowolni do 90 na minute, to potem trzeba 5
    minut jechac 200 zeby srednia nadrobic, ale jesli tych 5 minut i 20km
    pustego pasa bedzie nam dane, to czemu nie.
    No i tych 200 rzeczywistej to na liczniku raczej 210-220 ...

    Dochodzi dojazd do/z autostrady, bramki, wezly itp - wiec
    "Warszawa-Gdansk", to roznie mozna rozumiec ...

    > Ale w tym wątku mówimy spalaniu przy danej prędkości czyli nie chodzi o
    > średnią arytmetyczną, a odczuwalną (czyli jedziemy cały czas 160-170, a
    > jak tir to na chwilę zwalniamy do 110)

    Na austostradzie to moze byc bardziej "caly czas" 170, bo na zwyklej
    krajowce to raczej bardziej "caly czas 70" za ciezarowka, mimo ze po
    jej wyprzedzeniu dochodzimy np do 130 ...

    J.