  • Data: 2011-04-07 15:08:18
    Temat: Re: Skad pochodzi sygnal dzownienia?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    > Nie jestem entuzjastą robienia całej sygnalizacji przez odległą
    > centalę.
    > A już te wszystkie "grania na czekanie" uważam za kompletny
    > idiotyzm
    > i niepotrzebne marnowanie zasobów. W XXI wieku to ja bym wolał
    > mieć

    Ale na tym sie zarabia ! I to jest wystarczajacy argument :-)

    A czy marnowanie .. podniesie delikwent sluchawke, trzeba zestawic
    kanal rozmowny, a tu wszystko zajete.

    No chyba ze jakies wspoldzielenie z internetem - glos ma wyzszy
    priorytet, internet nizszy, ale glos zawsze da sie zestawic.
    Tylko wtedy klienci narzekaja ze wolno chodzi, i trzeba nowe lacza
    klasc, ktore sie potem marnuja :-)
    No chyba zeby tak jeszcze w internecie priorytety ..

    > to wszędzie rozwiązane porządniej -- centrale dogadują się między
    > sobą,
    > a wyniki ustaleń przekazuje mi moja centrala jednolitym i
    > zrozumiałym
    > językiem.

    Rozsadne .. ale przyjedzie obcokrajowiec, zadzwoni do domu .. i a
    tu jakis komunikat w jezyku obcym i kompletnie niezrozumialym.
    No i zaczac trzeba od ujednolicenia kodow na calym swiecie.

    J.