eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSkad pochodzi sygnal dzownienia?Re: Skad pochodzi sygnal dzownienia?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Skad pochodzi sygnal dzownienia?
    Date: Thu, 7 Apr 2011 17:08:18 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <inkk14$nvh$1@news.onet.pl>
    References: <s...@l...lon>
    <t...@4...com> <inhug9$23n$1@news.onet.pl>
    <s...@l...lon> <injvu9$qkn$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: azf103.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302188900 24561 83.27.143.103 (7 Apr 2011 15:08:20 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Apr 2011 15:08:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233857
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    > Nie jestem entuzjastą robienia całej sygnalizacji przez odległą
    > centalę.
    > A już te wszystkie "grania na czekanie" uważam za kompletny
    > idiotyzm
    > i niepotrzebne marnowanie zasobów. W XXI wieku to ja bym wolał
    > mieć

    Ale na tym sie zarabia ! I to jest wystarczajacy argument :-)

    A czy marnowanie .. podniesie delikwent sluchawke, trzeba zestawic
    kanal rozmowny, a tu wszystko zajete.

    No chyba ze jakies wspoldzielenie z internetem - glos ma wyzszy
    priorytet, internet nizszy, ale glos zawsze da sie zestawic.
    Tylko wtedy klienci narzekaja ze wolno chodzi, i trzeba nowe lacza
    klasc, ktore sie potem marnuja :-)
    No chyba zeby tak jeszcze w internecie priorytety ..

    > to wszędzie rozwiązane porządniej -- centrale dogadują się między
    > sobą,
    > a wyniki ustaleń przekazuje mi moja centrala jednolitym i
    > zrozumiałym
    > językiem.

    Rozsadne .. ale przyjedzie obcokrajowiec, zadzwoni do domu .. i a
    tu jakis komunikat w jezyku obcym i kompletnie niezrozumialym.
    No i zaczac trzeba od ujednolicenia kodow na calym swiecie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: