  • Data: 2011-04-07 13:54:55
    Temat: Re: Skad pochodzi sygnal dzownienia?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Taki zwyczaj w taryfikacji - znow cos mi chodzi po glowie ze gdzies
    > na swiecie placi sie i za to.

    Nie trzeba nawet szukać "gdześ w świecie" -- nasza kochana tepsa też
    tak robiła. Całkiem sprytnie to wykombinowali. Jak ktoś dzwonił do
    Ameryki i się nie dodzwonił, to było za darmo. Ale jeśli wujek na
    Greenpoincie podniósł słuchawkę, to system bilingowy naliczał opłatę
    za czas od pierwszego dzwonka do zakończenia rozmowy. Ot, taki mały
    niewinny przekręcik, który trudno wykryć i reklamować. A kasa na tym
    oszustwie była całkiem konkretna.

    Nie jestem entuzjastą robienia całej sygnalizacji przez odległą centalę.
    A już te wszystkie "grania na czekanie" uważam za kompletny idiotyzm
    i niepotrzebne marnowanie zasobów. W XXI wieku to ja bym wolał mieć
    to wszędzie rozwiązane porządniej -- centrale dogadują się między sobą,
    a wyniki ustaleń przekazuje mi moja centrala jednolitym i zrozumiałym
    językiem.

    --
    Jarek