  • Data: 2009-04-26 12:03:23
    Temat: Re: Skąd nową książkę telefoniczną?
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gt1fvr$7o2$1@news.task.gda.pl...
    > Z zazdrością używałem wyszukiwarki telefonów w Niemczech
    > czy innej Szwecji. Tam jakoś to wszystko wyglądało
    > rozsądniej. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba i po
    > numerze dało się tam znaleźć nazwisko abonenta.
    > Zastanawiam się czasem, czego trzeba, żeby i u nas...

    Jak w piosence Maryli Rodowicz - "Ale to już było..." "I nie wróci
    więcej"
    Jeszcze chyba 15 lat temu podawałeś numer i dostawałeś zwrotnie adres...
    O ile telefon nie był zastrzeżony.
    Kiedy? Moze, gdy się skończy paranoja z "ochroną danych osobowych",
    które na odwyrtkę, są nazbyt chronione nie tam, gdzie powinny, a za mało
    tam, gdzie należało by tego oczekiwać...
    Bandyta jak będzie chciał, to oszczy ustawę i numer/adres znajdzie...

    --
    Tramwaj nie jest złośliwy...
    http://www.czeresniak.friko.pl/