  • Data: 2002-06-27 15:39:22
    Temat: Re: Skąd Name Server
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Jun 2002 07:54:29 +0000 (UTC), ajp <a...@y...com>
    wrote:

    >Witam!
    >
    >W ramach SDI jestem "szczęśliwym" posiadaczem adresu IP. Teraz za
    >niecałe $10 rocznie (sic!) mogę sobie zarejestrować własną domenę w USA
    >(np. cos-tam.com - znalazlem jeszcze wolne haslo, ktore mi pasuje). Aby
    >z niej skorzystać (postawiłem sobie własny serwer pocztowy) muszę jednak
    >skorzystać z usług kogoś kto może "być" dla mnie primary i secondary
    >name serwer. Czy ktoś mi może doradzić gdzie szukać takiej usługi? Czy
    >skoro IP jest z grupy adresów zarządzanych przez Tepse to muszę u nich
    >zamówić usługi name serwera?

    TPSA nie oferuje takiej usługi dla SDI, a szkoda, bo na tej i kilku
    podobnych mogliby trzepać kase bez praktycznie ŻADNYCH inwestycji, bo
    co za różnica czy jest wpisane pbxx.miasto.sdi.tpnet.pl czy tez
    ajp.pl, a za ajp.pl TPSA moglaby zgarnac dodatkowo powiedzmy 50 czy
    100zł to jest wiecej niz generuje przychodu statystyczny abonent
    telefoniczny

    >Znalezłem, że jeden z rejestratorów amerykańskich oferuje coś takiego
    >jak mail-forwarding za kolejne prawie 10 dolców rocznie. Czy to jedyna
    >droga o umiarkowanych kosztach?

    bueeetam znalazłem a ameryce, podejrzewam ze jakbys dobrze sie
    pokrecil to bys znalazl cos za darmo, ot na przyklad art.pl czy
    poznan.pl sa za darmo.

    >Proszę o rady - tego obszaru praktycznej wiedzy internetowej nie mogę
    >jakoś doszukać się w materiałach publikowanych na WWW.

    yyyy ???

    DNS HowTo na jtz.pl nie ma ???

    --
    futszaK