eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilniki grupy VW, który wybrać?Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
  • Data: 2014-05-07 23:12:38
    Temat: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:536a909a$0$2362$6...@n...neostrada
    .pl...
    > W dniu 05.05.2014 15:23, Dman666 pisze:
    >> W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 użytkownik
    >> r...@k...pl napisał:
    >>
    >>> Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że
    >>> klepanie
    >>>
    >>> takich bubli jak 2.0TDI to po prostu świetny biznes na lata.
    >>>
    >>> Kupują ludzie 2.0? Kupują. To po co ma zmieniać?
    >>
    >> A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?
    >
    > 2l TDI szmecwagena ma problem z łuszczeniem się pompy przed upływem
    > 100kkm wymieniasz wtryski, pompę, zbiornik, przewody paliwowe i płacisz
    > (jak nie masz gwarancji) około 20 tys. zł. Akurat dziś dowiedziałem się
    > o tym od kierownika serwisu auto-turbiak. Aby nie było identyczny
    > problem mają 2l od BMW, Mazdy i Hyundai/KIA, z tym, że w tych ostatnich
    > 1.4 mają ten sam problem.

    A co mają wspólnego te silniki?
    Producenta pompy?
    Bo jeśli to wspomniany Bosch, to chyba więcej silników może mieć te same
    problemy.
    Czy to może tylko jakiś konkretny typ pompy tak ma?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: