eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilniki do łodzi › Re: Silniki do łodzi
  • X-Received: by 10.49.122.42 with SMTP id lp10mr26566qeb.17.1385894283968; Sun, 01 Dec
    2013 02:38:03 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.122.42 with SMTP id lp10mr26566qeb.17.1385894283968; Sun, 01 Dec
    2013 02:38:03 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p15no5348096qaj.0!n
    ews-out.google.com!p7ni3494qat.0!nntp.google.com!bm17no3817993qab.0!postnews.go
    ogle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 1 Dec 2013 02:38:03 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <i4ttjd$ml7$1@news.net.icm.edu.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.61.131.49;
    posting-account=z_ovbQoAAABMWGnggiEYyxO7JsBekh-y
    NNTP-Posting-Host: 31.61.131.49
    References: <i4l3vp$7p8$2@news.onet.pl> <4c6e2a92$1@news.home.net.pl>
    <i4lcae$n5u$1@inews.gazeta.pl> <i4rsqb$gdo$1@inews.gazeta.pl>
    <i4ttjd$ml7$1@news.net.icm.edu.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Silniki do łodzi
    From: c...@g...com
    Injection-Date: Sun, 01 Dec 2013 10:38:03 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2512852
    [ ukryj nagłówki ]

    Silniki samochodowe używane w azji do napedzania łodzi nazywane Long Tail nie mają
    redukcji obrotów i nie muszą jej mieć ponieważ są tam inne śruby napędowe które
    działają powierzchniowo w zanurzeniu 70%-80% .
    Stosuje się reduktory obrotow ale wtedy trzeba dać dwa razy większą śrubę napędową i
    nie poprawia to prędkości tylko zużycie paliwa.
    Reduktory daje się do powolnych łodzi które mają za zadanie przewieźć dużo większy
    ładunek i spalić mniej paliwa.
    W wyścigach rganizowanych na napędach long tail nie używa się redaktorów obrotów,
    silniki używane są tylko 2suwowe ze względów na ich obroty, szybkość wchodzenia na
    obroty i mała wagę.
    Przeważnie ścigają się na Rotaxach i potrafią na silniku o pojemności 350cm3 osiągnąć
    prędkość 110km/h
    Jestem jedyną osobą w Polsce która zajmuje się napadami typu Long Tail i dobiera do
    nich silniki.
    przez zmiany klimatu i spadki wody jakie widać na Polskich rzekach mam coraz więcej
    klientów, a napędy Long Tail nie są tak wrażliwe na przeszkody w wodzie ponieważ wał
    ze śruba napędową przeslizguje sie po nich, niema też problemu z zasysaniem piachu
    przez system chłodzący silnika ponieważ stosuje się silniki chłodzone powietrzem.
    Najmniejsze napędy long tail posiadam do silników 2.5 Hp a najwieksze do 23Hp a cena
    kompletu z silnikiem waha się od 1900zl do 6000zl.
    Nawet najlepszy i najdroższy silnik zaburtowy Hondy nie da rady napędowi Long Tail na
    płytkiej rzece z dużą ilością przeszkód wodnych.
    Jeżeli jest ktoś zainteresowany to zapraszam do kontaktu Mariusz Cholewski Long Tail
    Polska tel. 508-818-109
    Można na YouTube zobaczyć moja 5.5 metrową indiańska łódź z napędem Long Tail
    wpisując : kanu z silnikiem Mariusz Cholewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: