-
Data: 2013-12-01 11:38:03
Temat: Re: Silniki do łodzi
Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Silniki samochodowe używane w azji do napedzania łodzi nazywane Long Tail nie mają
redukcji obrotów i nie muszą jej mieć ponieważ są tam inne śruby napędowe które
działają powierzchniowo w zanurzeniu 70%-80% .
Stosuje się reduktory obrotow ale wtedy trzeba dać dwa razy większą śrubę napędową i
nie poprawia to prędkości tylko zużycie paliwa.
Reduktory daje się do powolnych łodzi które mają za zadanie przewieźć dużo większy
ładunek i spalić mniej paliwa.
W wyścigach rganizowanych na napędach long tail nie używa się redaktorów obrotów,
silniki używane są tylko 2suwowe ze względów na ich obroty, szybkość wchodzenia na
obroty i mała wagę.
Przeważnie ścigają się na Rotaxach i potrafią na silniku o pojemności 350cm3 osiągnąć
prędkość 110km/h
Jestem jedyną osobą w Polsce która zajmuje się napadami typu Long Tail i dobiera do
nich silniki.
przez zmiany klimatu i spadki wody jakie widać na Polskich rzekach mam coraz więcej
klientów, a napędy Long Tail nie są tak wrażliwe na przeszkody w wodzie ponieważ wał
ze śruba napędową przeslizguje sie po nich, niema też problemu z zasysaniem piachu
przez system chłodzący silnika ponieważ stosuje się silniki chłodzone powietrzem.
Najmniejsze napędy long tail posiadam do silników 2.5 Hp a najwieksze do 23Hp a cena
kompletu z silnikiem waha się od 1900zl do 6000zl.
Nawet najlepszy i najdroższy silnik zaburtowy Hondy nie da rady napędowi Long Tail na
płytkiej rzece z dużą ilością przeszkód wodnych.
Jeżeli jest ktoś zainteresowany to zapraszam do kontaktu Mariusz Cholewski Long Tail
Polska tel. 508-818-109
Można na YouTube zobaczyć moja 5.5 metrową indiańska łódź z napędem Long Tail
wpisując : kanu z silnikiem Mariusz Cholewski
Następne wpisy z tego wątku
- 01.12.13 11:43 RoMan Mandziejewicz
- 01.12.13 12:52 stachu
- 01.12.13 13:33 RoMan Mandziejewicz
- 01.12.13 14:45 Maurycy Poszepszyński
- 01.12.13 15:40 RoMan Mandziejewicz
- 01.12.13 16:20 sqlwiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=