eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 369

  • 241. Data: 2010-12-11 19:01:41
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 11 Dec 2010 15:03:44 +0100, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Mnie w lutym tego roku wywiało z jezdni na prostym odcinku. Też nagle.

    Shit happens, nie wszystko da się przewidzieć. Ale są sytuacje,
    w których można coś zrobić. Np. wolę dojechać do skrętu wolniej,
    po czym celowo dać krótką łychę i ustawić auto niż testować
    refleks. Przy czym ja mam ten komfort, że nie potrzebuję się do
    tego nagwizdać do prędkości małorozsądnych. Tak samo, gdy się
    rozpędzam, wolę to zrobić krótkimi pulsacjami, nawet jeśli auto
    trochę przy tym tańczy, bo wiem na ile mogę sobbie pozwolić ,
    zamiast poruszać się po ,,omacku''.

    > A wg. grupowych mistrzów powinienem po prostu wprowadzić wcześniej
    > auto w poślizg, miałbym wtedy szanse na powrót w "czarne" (które

    Byłbyś przygotowany :P

    > Gdybym wiedział, że się przewrócę, to bym z domu nie wyszedł.

    Wedle niektórych na tej grupie wszystkie RWD powinny
    prewencyjnie stać przez całą zimę na parkingu, bo każdy zakręt
    czy przyspieszenie są śmiertelnie niebezpieczne i na pewno
    skończą się dzwonem.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 242. Data: 2010-12-11 20:05:45
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-11 12:25, Filip KK pisze:

    >> Jak to się nazywa w BMW? ASC?>
    > Moduł sterowania znajduje się między kierownicą a siedzeniem kierowcy.

    No napewno, np. elektrycznie regulowane fotele nieraz mają moduł w tym
    miejscu.

    > Co do systemu elektronicznego, to zależy który rocznik. ASC to nic
    > innego jak ASR w VW. Zaś DSC to nic innego jak ASR + ESP w VW. Ja mam u
    > siebie DSC (wyłączone).

    ATSD dlaczego nie odniesiesz się do wątku o fotografii ?


    Pozdrawiam
    Paweł
    --
    _____________________________________________
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com


  • 243. Data: 2010-12-11 20:47:46
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    news:slrnig7f45.b1r.rekin@drapak.wkurw.org...
    >
    > Wedle niektórych na tej grupie wszystkie RWD powinny
    > prewencyjnie stać przez całą zimę na parkingu, bo każdy zakręt
    > czy przyspieszenie są śmiertelnie niebezpieczne i na pewno
    > skończą się dzwonem.

    gupiś, ze sie tak zalotnie wyraże.

    Nie chodzi o to, zeby stały w garażu, a o to, zeby wlasciciele rwd nie piali
    jak to sie RWD pięknie jeździ w zimie, to bo ani śmieszne, ani prawdziwe.


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka


  • 244. Data: 2010-12-11 20:50:19
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ssa7g6tptdnm4u0qg16cnqeeqjcu74k4h3@4ax.com...
    >
    > W kazdym badz razie zuzlowcy nawet nie probuja pojechac "na okraglo",
    > a nie wyobrazam sobie zeby z poslizgu FWD byl lepszy :-)

    no ja, tak jak pisałem, też obstawiłbym RWD ... ale widzialem niedawno
    pokjedynek - wlasnie na torze żuzlowym - maszyna żużlowa, quad (dość
    konkretny 70KM 4x4) i chyba N grupowy focus ok 500KM

    1. żużlowiec
    2. focus
    3. ATV


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka


  • 245. Data: 2010-12-11 21:28:56
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 20:50:19 +0100, Kuba (aka cita) wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> W kazdym badz razie zuzlowcy nawet nie probuja pojechac "na okraglo",
    >> a nie wyobrazam sobie zeby z poslizgu FWD byl lepszy :-)
    >no ja, tak jak pisałem, też obstawiłbym RWD ... ale widzialem niedawno
    >pokjedynek - wlasnie na torze żuzlowym - maszyna żużlowa, quad (dość
    >konkretny 70KM 4x4) i chyba N grupowy focus ok 500KM
    >1. żużlowiec
    >2. focus
    >3. ATV

    No pojezdzilem ja kiedys quadem na kretym torze .. lepiej sie jezdzilo
    modelem RWD niz 4x4, bo ten nie chcial skrecac, tzn d* zarzucac :-)

    Ale to byly bardzo krete zakrety - nie ma przedluzenia na zuzlowy tor.

    J.


  • 246. Data: 2010-12-11 22:10:49
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ebn7g6hql2g9udsgjgkh2uj8cds337debu@4ax.com...
    > On Sat, 11 Dec 2010 20:50:19 +0100, Kuba (aka cita) wrote:
    >>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>> W kazdym badz razie zuzlowcy nawet nie probuja pojechac "na okraglo",
    >>> a nie wyobrazam sobie zeby z poslizgu FWD byl lepszy :-)
    >>no ja, tak jak pisałem, też obstawiłbym RWD ... ale widzialem niedawno
    >>pokjedynek - wlasnie na torze żuzlowym - maszyna żużlowa, quad (dość
    >>konkretny 70KM 4x4) i chyba N grupowy focus ok 500KM
    >>1. żużlowiec
    >>2. focus
    >>3. ATV
    >
    > No pojezdzilem ja kiedys quadem na kretym torze .. lepiej sie jezdzilo
    > modelem RWD niz 4x4, bo ten nie chcial skrecac, tzn d* zarzucac :-)
    >
    > Ale to byly bardzo krete zakrety - nie ma przedluzenia na zuzlowy tor.


    nie bardzo rozumiem dlaczego 4x4 nie chce zarzucać.
    Nigdy nie mialem problemów z bączkami oraz dryftami na sniegu q moim quattro


    ps. focus był 4x4


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka


  • 247. Data: 2010-12-11 23:01:12
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 11.12.2010 Kuba (aka cita) <y...@w...pl> napisał/a:
    >>>pokjedynek - wlasnie na torze żuzlowym - maszyna żużlowa, quad (dość
    >>>konkretny 70KM 4x4) i chyba N grupowy focus ok 500KM
    >>>1. żużlowiec
    >>>2. focus
    >>>3. ATV
    >>
    >> No pojezdzilem ja kiedys quadem na kretym torze .. lepiej sie jezdzilo
    >> modelem RWD niz 4x4, bo ten nie chcial skrecac, tzn d* zarzucac :-)
    >>
    >> Ale to byly bardzo krete zakrety - nie ma przedluzenia na zuzlowy tor.
    >
    >
    > nie bardzo rozumiem dlaczego 4x4 nie chce zarzucać.
    > Nigdy nie mialem problemów z bączkami oraz dryftami na sniegu q moim quattro
    >
    >
    > ps. focus był 4x4

    Z tym Focusem sie musisz zdecydować... albo był Nkowy albo 4x4 i miał
    500 KM...

    --
    ___________________________________________
    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net


  • 248. Data: 2010-12-11 23:02:44
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    wiadomości news:slrnig7t58.rma.karmmnie@chloru.net...
    >
    > Z tym Focusem sie musisz zdecydować... albo był Nkowy albo 4x4 i miał
    > 500 KM...

    może skrewiłem, nie znam sie na grupach a tak mi sie kołatało po głowie.
    Miał 500KM i 4x4
    (było na TVN Turbo w którymś programie)


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka


  • 249. Data: 2010-12-11 23:10:38
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 11.12.2010 Kuba (aka cita) <y...@w...pl> napisał/a:
    >
    > Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    > wiadomości news:slrnig7t58.rma.karmmnie@chloru.net...
    >>
    >> Z tym Focusem sie musisz zdecydować... albo był Nkowy albo 4x4 i miał
    >> 500 KM...
    >
    > może skrewiłem, nie znam sie na grupach a tak mi sie kołatało po głowie.
    > Miał 500KM i 4x4
    > (było na TVN Turbo w którymś programie)

    Nie ogladam TVN-T. Szczatkowe informacje pozwalaja zgadywać, że była to
    Dywizja 1 z RC.

    --
    ___________________________________________
    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net


  • 250. Data: 2010-12-11 23:19:52
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    wiadomości news:slrnig7tmu.rma.karmmnie@chloru.net...
    > Dnia 11.12.2010 Kuba (aka cita) <y...@w...pl> napisał/a:
    >>
    >> Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    >> wiadomości news:slrnig7t58.rma.karmmnie@chloru.net...
    >>>
    >>> Z tym Focusem sie musisz zdecydować... albo był Nkowy albo 4x4 i miał
    >>> 500 KM...
    >>
    >> może skrewiłem, nie znam sie na grupach a tak mi sie kołatało po głowie.
    >> Miał 500KM i 4x4
    >> (było na TVN Turbo w którymś programie)
    >
    > Nie ogladam TVN-T. Szczatkowe informacje pozwalaja zgadywać, że była to
    > Dywizja 1 z RC.

    może i dywizja ;-) w każdym razie cycki mi opadły, jak podał moc tego
    maleństwa ;-)
    Przegrał z żużlowym motocyklem o ok 1/3 długości okrążenia na odcinku 2
    okrążeń :D



    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka

strony : 1 ... 10 ... 20 ... 24 . [ 25 ] . 26 ... 37


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: