-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!mike!not-for-mail
From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Date: Mon, 20 Dec 2010 00:31:28 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 18
Sender: t...@m...oldfield.org.pl
Message-ID: <c1.01.3NpM35$JN5@mike.oldfield.org.pl>
References: <idqfu4$c2c$1@inews.gazeta.pl> <op.vnhpw6eta6rut4@koder>
<idss46$lpp$1@inews.gazeta.pl>
<4d01f96b$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
<idsve0$4nt$1@inews.gazeta.pl>
<4d02290f$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>
<idtasa$gov$1@inews.gazeta.pl> <op.vnh4yho5a6rut4@koder>
<idtev6$15g$1@inews.gazeta.pl> <op.vnibkapda6rut4@balthazar>
<idtnhl$ii$1@inews.gazeta.pl> <op.vnigzprwa6rut4@balthazar>
<s...@k...sail-ho.pl>
<op.vnij56qka6rut4@balthazar>
<s...@k...sail-ho.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<s...@k...sail-ho.pl>
<s...@d...wkurw.org> <idv6v8$cg9$1@mx1.internetia.pl>
<c1.01.3NnlBt$JMB@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1292828588 8251 77.236.9.21 (20 Dec 2010 07:03:08 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Dec 2010 07:03:08 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2335988
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 19 Dec 2010 21:17:23 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):
>> I w tym przypadku RWD zdjae egzamin, a FWD leci w rów.
>> Dzisiaj zjawisko było widoczne na A4 pomiedzy Wrocławiem, a Opolem.
>> Bezpieczne FWD najezone elektroniką przy 60km/h latały po barierkach, a
>> sierra lekko zamiatając tyłem jechała tam, gdzie chciałem.
>
> Uważasz, że białkowy element sterujący miał podobne umiejętności?
W podobnych warunkach ten sam element białkowy rozpieprzył przednionapędowe
Berlingo.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
Następne wpisy z tego wątku
- 20.12.10 00:33 Adam Płaszczyca
- 20.12.10 00:34 Adam Płaszczyca
- 20.12.10 00:35 Adam Płaszczyca
- 20.12.10 00:36 Adam Płaszczyca
- 20.12.10 00:37 Adam Płaszczyca
- 20.12.10 08:07 J.F.
- 20.12.10 09:02 Krzysztof 45
- 20.12.10 09:10 Krzysiek Kielczewski
- 20.12.10 09:09 Krzysiek Kielczewski
- 20.12.10 09:12 Krzysiek Kielczewski
- 20.12.10 14:03 PesTYcyD
- 20.12.10 22:50 Adam Płaszczyca
- 20.12.10 22:51 Adam Płaszczyca
- 20.12.10 22:51 Adam Płaszczyca
- 20.12.10 22:52 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=