eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: RadekNet <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Date: Thu, 16 Dec 2010 19:50:59 +0100
    Organization: www.rejsy-czartery.com
    Lines: 31
    Message-ID: <iedn8g$rnu$1@inews.gazeta.pl>
    References: <idqfu4$c2c$1@inews.gazeta.pl>
    <4d00cddd$0$22804$65785112@news.neostrada.pl>
    <idqj7v$8sa$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4d00f681$0$27037$65785112@news.neostrada.pl>
    <idr4c7$fki$1@mx1.internetia.pl> <idr70d$81r$1@inews.gazeta.pl>
    <idr7pm$bg9$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 86-40-189-2-dynamic.b-ras2.srl.dublin.eircom.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1292525648 28414 86.40.189.2 (16 Dec 2010 18:54:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Dec 2010 18:54:08 +0000 (UTC)
    X-User: radek-rejsy-czartery
    In-Reply-To: <idr7pm$bg9$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.11) Gecko/20100805
    Icedove/3.0.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2335302
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 09.12.2010 19:34, DoQ pisze:
    > W dniu 2010-12-09 19:25, Kuba (aka cita) pisze:
    >
    >>> Mógłbyś mnie jakoś uświadomić, na czym konkretnie polega ta tajemna
    >>> umiejętność odkopywania się RWD w miejscu gdzie FWD wyjeżdża bez
    >>> zająknięcia?
    >> W tym wątku nie ma sensu w ogole sie wypowiadać, bo on sie niczym nie
    >> rózni od komentarzy na onecie.
    >
    > To mniej wiecej tak wygląda. Co wątek pojawiają się specjaliści od RWD
    > ze swoją straszliwą tajemnicą okiełznania, ale jeszcze żaden nie napisał
    > konkretnie, co zrobić jak utknę jakąś E39 530d z automatem. Mam coś
    > wcisnąć, przekręcić, pomasować hamulec czy co?

    Moze byc na przykladzie Volvo 760 z automatem? ;)
    Na male zakopanie a szczegolnie lod - wlaczasz "D" i puszczasz hamulec.
    Czasami trzeba musnac gaz, ale na tyle, zeby nie stracic przyczepnosci.
    Auto pooooowoli rusza.
    Na duze zakopanie - szkodliwe ponoc dla skrzyni, ale najzwyklejsze
    rozbujanie auta, o tyle latwiejsze, ze szybciej przekladasz biegi niz
    manualem.
    Czy kilkanascie zim bez wypychania auta to dobre rekomendacje? ;)
    Obiektywnie - tam gdzie Volvo wyjezdzalo bez odsniezania Nexia musiala
    byc odkopywana.
    Subiektywnie - mam mocne wrazenie, ze Sharanem nie wjezdzam pod gorki,
    pod ktore Volvo wjezdzalem.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: