eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Date: Fri, 10 Dec 2010 21:01:02 +0000 (UTC)
    Organization: Bractwo Bronkowe
    Lines: 30
    Message-ID: <s...@d...wkurw.org>
    References: <idqfu4$c2c$1@inews.gazeta.pl> <idrru5$mt2$1@inews.gazeta.pl>
    <op.vnhkwdgda6rut4@koder>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <op.vnhpw6eta6rut4@koder> <idss46$lpp$1@inews.gazeta.pl>
    <4d01f96b$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
    <idsve0$4nt$1@inews.gazeta.pl>
    <4d02290f$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>
    <idtasa$gov$1@inews.gazeta.pl> <op.vnh4yho5a6rut4@koder>
    <idtev6$15g$1@inews.gazeta.pl> <op.vnibkapda6rut4@balthazar>
    <idtnhl$ii$1@inews.gazeta.pl> <op.vnigzprwa6rut4@balthazar>
    NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1292014862 13026 194.63.133.138 (10 Dec 2010 21:01:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Dec 2010 21:01:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
    X-FAQbot-Ignore: yes
    X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
    l...@l...wkurw.org
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333840
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 10 Dec 2010 19:44:03 +0100, Mariusz Chwalba
    <m...@c...net> wrote:

    > 1) Zbytnie wychylenie kół skrętnych. Niezależne od napędu, więc pomijam.

    Lub zbyt szybko na wejściu. Lub wejście bez dociążenia kół. I
    pięknie wypluwa niezależnie od rodzaju napędu. Cała różnica w
    tym, że niektóre auta mają większą tendencję do wypluwania
    przodem, inne mniejszą.

    > 2b) W RWD: w poślizgu masz koła napędowe, skrętne mają przyczepność.
    > Tzw "dupa" jedzie więc gdzie chce, ale masz cały czas kontrolę nad
    > ogólnym kierunkiem ruchu auta.

    Zależy od tego, jak bardzo przepałujesz. Powyżej pewnego kąta
    wychylenia ciężko wyprostować. Lepiej się obrócić, jeśli masz
    na to miejsce. Ale to jest regułą przy każdym rodzaju napędu.

    A ogólnie to albo ja po prostu wolę RWD, bo na tym się uczyłem,
    albo trójka jest mięciutka jak kaczuszka i jeśli podejść do niej
    z respektem (co by nie było, ma te 170 patatajów i bezmyślne
    odwijanie skończy się kontaktem z twardym) to prowadzi się jak
    dzidzi za rączkę.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: