eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik krokowy i indukcja jegoRe: Silnik krokowy i indukcja jego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <53258b04$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
    <53259739$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>
    <5325a669$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    <5325ccef$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <5325dfc3$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <53356e22$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Silnik krokowy i indukcja jego
    Date: Fri, 28 Mar 2014 16:49:29 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.3959
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4325
    Lines: 20
    Message-ID: <53359a0b$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.70.77
    X-Trace: 1396021771 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2158 79.184.70.77:1203
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:661763
    [ ukryj nagłówki ]

    "lukasz"
    >>> Jakoś nie bardzo wierzę że on ma 1,3Nm, albo w nazwie jest błąd albo
    >>> silnik jest bardzo stary. Widać że śruba jest zakurzona, może są duże
    >>> opory. Przy odczepionym pasku, podnosząc wózek - śruba kulowa powinna
    >>> sama się obracać.
    >> Silnik może stary, kupiłem używany taki aby ośką, mocowaniem pasował.
    >> Jak wyłączę zasilanie to oś Z opada.
    >> Robert
    > Spróbuj przez przekaźnik przez styki NC zewrzeć cewki silnika. My robimy
    > to tak, że po włączeniu zasilania przekażnik przełącza się na styki NO i
    > łączy silnik ze sterownikiem, gdy brak napięcia - przez styki NC zwiera
    > poszczególne
    > uzwojenia silnika i silnik jest zahamowany. Też był problem z opadaniem w
    > przypadku braku napięcia.

    To powoduje całkowie zablokowanie? Czy tylko powolne opadanie?

    Robert


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: