eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik krokowy i indukcja jegoRe: Silnik krokowy i indukcja jego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.
    newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada
    .pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 16 Mar 2014 17:09:57 +0100
    From: LS <l...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Silnik krokowy i indukcja jego
    References: <53258b04$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
    <53259739$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>
    <5325a669$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5325a669$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <5325ccef$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 87-207-157-60.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1394986223 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2153 87.207.157.60:2957
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:661083
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-03-16 14:26, Robert Wańkowski pisze:
    > "LS"
    >>> W pdf-ie nie znalazłem jego momentu.
    >> Jest 1,34Nm nawet z wykresem
    >> http://www.electrosales.com/warner/pdf/motion/Catalo
    g_km-c.pdf
    >
    > Wykres jest dla KML062F03 (1,5 A) a mój to KML062F07 (3,3 A)
    > A moment jest ale podany dla całej grupy silników KML062, czego nie
    > rozumiem bo w tej grupie są silniki od 1,5 A do 6,6 A.


    Z innych katalogów wynika że moment przy prędkości 0 wynosi tyle samo
    dla silnika 1Nm 1A jak i silnika 1Nm 2A czyli różniących się
    indukcyjnością cewek.

    > Czyli kupić taki który mam najwięcej Nm, nie patrzeć na indukcyjność.
    > Mam do dyspozycji 4,5 A i 48 V.

    Ideałem jest najniższa indukcyjność silnika i najwyższe napięcie
    drivera, weź tyle Nm na ile pozwalają wymiary, tyle amperów ile pozwala
    driver, to wszystko co wyciśniesz.
    > Obawiałem się, że silnik z trocę większym momentem ale za to z dużo
    > większą L będzie mniej żwawy przy starcie.
    > Sprzęgła nie mam, jest pasek.
    > https://www.dropbox.com/s/raum3x58n1jl1gd/2014-03-14
    %2009.38.36.jpg
    > https://www.dropbox.com/s/60rl4lug50ht4j2/2014-03-14
    %2009.38.26.jpg
    >

    Jakoś nie bardzo wierzę że on ma 1,3Nm, albo w nazwie jest błąd albo
    silnik jest bardzo stary. Widać że śruba jest zakurzona, może są duże
    opory. Przy odczepionym pasku, podnosząc wózek - śruba kulowa powinna
    sama się obracać.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: