eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik klatkowyRe: Silnik klatkowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.87-205-33-254.
    dynamic.inetia.pl!not-for-mail
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Silnik klatkowy
    Date: Thu, 21 Sep 2023 13:01:56 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <ueh7j3$q1p$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    References: <ueh575$oq2$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <qzevvp8ku2jk$.ulybnrndsjid.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-33-254.dynamic.inetia.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 21 Sep 2023 10:57:39 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Robert_W";
    posting-host="87-205-33-254.dynamic.inetia.pl:87.205.33.254";
    logging-data="26681";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.15.1
    Cancel-Lock: sha1:OkhdL7FQo5Q1s8b0IsRxsn0dUEw=
    sha256:v5/8EyTYvMqDbh5OoRFyxdN//e/xkvC659/2YwZjLcc=
    sha1:K6yY/oBWmaclhJ7cnD+lvp/sotI=
    sha256:46MYSHt66ZDy74vnp3tCU/vPq9027NNrEjEgtjcV/Kg=
    In-Reply-To: <qzevvp8ku2jk$.ulybnrndsjid.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:783985
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21.09.2023 o 12:38, J.F pisze:
    > On Thu, 21 Sep 2023 12:21:27 +0200, Robert Wańkowski wrote:
    >> Czy w silniku klatkowym pręty są zwarte na końcach pierścieniami.
    >> A blachy są odizolowane od prętów?
    >
    > W silniku ma to mniejsze znaczenie - i tak mamy zwarte zwoje w klatce
    > :-)
    >
    > Ale IMHO - sa odizolowane.
    Ciężko będzie sprawdzić,po rozcięciu może się zewrzeć, jeżeli tylko
    jakieś tlenki to izolują.
    A po co te blachy są? Formują pole magnetyczne? Sama klatka będzie się
    kręcić?

    >
    >> Czy tu też magia jak w rdzeniach z blach transformatorowych, gdzie niby
    >> powinny być od siebie odizolowane a nie są.
    >
    > W transformatorach powinny byc izolowane i są.
    > Dokladniej to chodzi o to, zeby w rdzeniu nie mogly płynąc prądy
    > wirowe - wiec taki spaw z jednej strony rdzenia jak jest w
    > mikrofalówkach - nie przeszkadza.

    Mam rozebrany statecznik od jakiejś ulicznej lampy, już tu pisałem kiedyś.
    Nie ma spawów, i są gołe blachy, spięte metalową obudową. Przewodzi w
    poprzek.

    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: