  • Data: 2023-09-22 10:28:54
    Temat: Re: Silnik klatkowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Sep 2023 10:02:32 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > No napisałem wzdłuż zero w poprzek 1 om. Dwie blaszki.

    1 om na granicy miedzy blaszkami, to calkiem sporo.
    Jak tych blaszek bedzie powiedzmy 30, to w obiegu bedzie juz 60 om.
    A napiecie w jednym zwoju nieduze.

    Tym niemniej zrobic pokrycie, zeby dawało 1 om to jest duza sztuka.

    Hm
    http://toroid-unicore.pl/rdzenie-zwijane/blacha-tran
    sformatorowa/

    Malowana/izolowana ta blacha, czy to jest zadanie nabywcy?

    W silnik klatkowym to jak pisałem - wydaje sie, ze prądy wirowe w
    rdzeniu nie są duzym problemem. Natomiast korozja blach jest duzym :-)

    J.