eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik klatkowyRe: Silnik klatkowy
  • Data: 2023-09-21 13:01:56
    Temat: Re: Silnik klatkowy
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 21.09.2023 o 12:38, J.F pisze:
    > On Thu, 21 Sep 2023 12:21:27 +0200, Robert Wańkowski wrote:
    >> Czy w silniku klatkowym pręty są zwarte na końcach pierścieniami.
    >> A blachy są odizolowane od prętów?
    >
    > W silniku ma to mniejsze znaczenie - i tak mamy zwarte zwoje w klatce
    > :-)
    >
    > Ale IMHO - sa odizolowane.
    Ciężko będzie sprawdzić,po rozcięciu może się zewrzeć, jeżeli tylko
    jakieś tlenki to izolują.
    A po co te blachy są? Formują pole magnetyczne? Sama klatka będzie się
    kręcić?

    >
    >> Czy tu też magia jak w rdzeniach z blach transformatorowych, gdzie niby
    >> powinny być od siebie odizolowane a nie są.
    >
    > W transformatorach powinny byc izolowane i są.
    > Dokladniej to chodzi o to, zeby w rdzeniu nie mogly płynąc prądy
    > wirowe - wiec taki spaw z jednej strony rdzenia jak jest w
    > mikrofalówkach - nie przeszkadza.

    Mam rozebrany statecznik od jakiejś ulicznej lampy, już tu pisałem kiedyś.
    Nie ma spawów, i są gołe blachy, spięte metalową obudową. Przewodzi w
    poprzek.

    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: