eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik indukcyjny n>>nominalnychRe: Silnik indukcyjny n>>nominalnych
  • X-Received: by 2002:a81:ac14:0:b0:56c:e2da:f440 with SMTP id
    k20-20020a81ac14000000b0056ce2daf440mr774080ywh.0.1686743239570; Wed, 14
    Jun 2023 04:47:19 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a81:ac14:0:b0:56c:e2da:f440 with SMTP id
    k20-20020a81ac14000000b0056ce2daf440mr774080ywh.0.1686743239570; Wed, 14
    Jun 2023 04:47:19 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!3.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!usenet.blueworldhosting.com!diablo1.
    usenet.blueworldhosting.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwin
    ds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-gro
    ups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 14 Jun 2023 04:47:19 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=91.224.224.98;
    posting-account=wdldWwoAAADX8OUgn6n7T3MCt9Ks_Sjd
    NNTP-Posting-Host: 91.224.224.98
    References: <u5sost$n0r$1$Robert_W@news.chmurka.net> <u5spfb$1hkda$2@dont-email.me>
    <u5t2af$t0j$1$Robert_W@news.chmurka.net> <u5t3hn$1is2a$4@dont-email.me>
    <1...@4...net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Silnik indukcyjny n>>nominalnych
    From: M M <m...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 14 Jun 2023 11:47:19 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2137
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:781207
    [ ukryj nagłówki ]

    poniedziałek, 12 czerwca 2023 o 10:50:37 UTC+2 J.F napisał(a):
    > No, Tesla stosowała silniki asynchroniczne, i odzysk energii przy
    > hamowaniu miała.
    >
    > Ale tak czy inaczej, to sytuacja nienormalna dla falownika, więc nie
    > ma sie co dziwic, ze może sie uszkodzic ...

    Wiele falowników ma zaciski do zewnętrznego rezystora hamującego - bo energia nie
    cofnie się do sieci przez prostownik mostkowy, więc wzrasta napięcie DC i gdzieś się
    trzeba nadmiaru pozbyć.
    Przy silniku asynchronicznym bezpośrednio połączonym z siecią, energia z hamowania
    wraca do sieci. O ile w sieci jest napięcie - przy okazji dostajemy zabezpieczenie
    od pracy na wyspie (ale za to przy braku napięcia, brak hamowania).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: