eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik indukcyjny n>>nominalnychRe: Silnik indukcyjny n>>nominalnych
  • Data: 2023-06-14 13:47:19
    Temat: Re: Silnik indukcyjny n>>nominalnych
    Od: M M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    poniedziałek, 12 czerwca 2023 o 10:50:37 UTC+2 J.F napisał(a):
    > No, Tesla stosowała silniki asynchroniczne, i odzysk energii przy
    > hamowaniu miała.
    >
    > Ale tak czy inaczej, to sytuacja nienormalna dla falownika, więc nie
    > ma sie co dziwic, ze może sie uszkodzic ...

    Wiele falowników ma zaciski do zewnętrznego rezystora hamującego - bo energia nie
    cofnie się do sieci przez prostownik mostkowy, więc wzrasta napięcie DC i gdzieś się
    trzeba nadmiaru pozbyć.
    Przy silniku asynchronicznym bezpośrednio połączonym z siecią, energia z hamowania
    wraca do sieci. O ile w sieci jest napięcie - przy okazji dostajemy zabezpieczenie
    od pracy na wyspie (ale za to przy braku napięcia, brak hamowania).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: