    From: "Desoft" <D...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Silnik grawitacyjny
    Date: Fri, 4 Feb 2011 18:45:29 +0100

    Użytkownik "t" <t...@0...eu> napisał w wiadomości
    news:iigt30$7ii$1@pippin.nask.net.pl...

> [...]

    Znalazłem patent na urządzenie do zapobiegania rozmagnesowania magnesów
    stałych.
    Właściciel TI i Dallas (takie nazwy widnieją na patencie)

    Można więc z dużym prawdopodobieństwem uznać, że magnes można rozmagnesować.

    Znalazłem opis:
    http://www.itr.org.pl/produkty/magnesy.html

    Z powyższego wynika, że magnes traci swoje własności magnetyczne, bo
    zgromadzona w nim energia może zostać "odprowadzona". Generalnie jest ona
    duża, bo jak piszą może wynieść nawet 280kJ/m3

    Teraz działanie:
    Gadolin leży na ziemi, ma nieuporządkowane domeny i startuje do góry.
    Podczas lotu magnesuje się, bo on też musi przyciągać Wielki Magnes.
    Na końcu lotu została wykonana jakaś praca, której źródłem energii był
    Wielki Magnes.
    Następuje zderzenie. Wielki Magnes i Gadolin nagrzewają się. Praca zostaje
    zamieniona na ciepło.
    Wydaje mi się, że nagrzewanie Wielkiego Magnesu jest nieistotne co do zasady
    działania (istotne jest dla konstrukcji - szybsze zużywanie się magnesu),
    więc pominę.
    Gadolin odpada w kierunku ziemi. "Ładuje się" energią potencjalną względem
    ziemi.
    Ta energia została też wyprodukowana przez Wielki Magnes. Energia ta nie
    jest odzyskiwana przez Wielki Magnes - nie potrzeba żadnej siły aby odsunąć
    gadolin od magesu.
    Następuje uderzenie o ziemię i wydzielenie się ciepła.
    Cykl się powtarza.

    Więc wygląda na to że to działa !!!!!!
    lecz tylko tak długo jak długo wystarczy energii w magnesie.

    --
    taką sobie teoryjkę uknułem. Desoft