  • Data: 2013-10-02 11:20:53
    Temat: Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan PeJot napisał:

    > Czołem. Poszukiwany sinik jak w topiku, ale możliwie jak najmniejszej
    > mocy, najlepiej mocno poniżej 100 W. Przy tych mocach dominują silniki 1
    > fazowe z pomocniczą fazą rozruchową. Widział ktoś takowe cudo, seryjne i
    > do kupienia ?

    Najmniejszy jaki kojarzę, napędza wentylator chłodzący nieco większy
    silnik sterowany falownikiem. Ten większy, to też nie kolos, ma mniej
    niż 1kW. Mały ma długość ze 20 cm i średnicę 10-12 cm. I wygląda całkiem
    normalnie, jak większe silniki. Jaką ma moc, tego nie wiem, ale przy
    okazji zerknę, może ma jakąś tabliczkę. No i nie wiem gdzie to kupić,
    ale świadectwo istninia, to też jest coś.

    --
    Jarek