-
X-Received: by 10.140.94.38 with SMTP id f35mr5626qge.9.1404658625919; Sun, 06 Jul
2014 07:57:05 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.94.38 with SMTP id f35mr5626qge.9.1404658625919; Sun, 06 Jul
2014 07:57:05 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!hn18no4044772igb.0!news-out.
google.com!a8ni6410qaq.1!nntp.google.com!w8no6426792qac.0!postnews.google.com!g
legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 6 Jul 2014 07:57:05 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <1...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=37.248.255.154;
posting-account=v3wXswoAAACYEkxLGiJmHY2qsyI5lQYi
NNTP-Posting-Host: 37.248.255.154
References: <c...@g...com>
<6...@g...com>
<1...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Silnik 1kr-fe 1.0 duże spalanie
From: Bugatti <b...@g...com>
Injection-Date: Sun, 06 Jul 2014 14:57:05 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537833
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 5 lipca 2014 00:32:30 UTC+2 użytkownik u...@w...pl napisał:
> wrzucam screeny zrobione wg Twoich wytycznych, but w podloge na odcinku 2-3 km (3 i
4 bieg):
Dzięki. Teraz logi są w porządku.
> 2. http://s7.postimg.org/h2xa8xf7f/Screen_Shot007.png
Sonda nr 1 (przed katalizatorem) ma duże opóźnienie. Dopiero od 22 sec. (4500
obr.min) wskazuje na bogatą mieszankę...a powinna od początku pełnego otwarcia
przepustnicy.
W zw. z tym czy ta sonda jest dedykowana do tego silnika ? Czy była wcześniej
wymieniana ? Jeśli nie (czyli jest z pierwszego fabrycznego montażu), to wydaje się
że jest już u schyłku życia...ale jeszcze działa
> 3. http://s13.postimg.org/gblutt7dj/Screen_Shot008.png
jw.
> 4. http://s14.postimg.org/4hmqt1hwh/Screen_Shot009.png
ten wykres nic nie wnosi do oceny stanu.
> obroty na jalowym wydaja sie byc ok:
>
> 5. jalowy http://s11.postimg.org/prmj78idv/Screen_Shot013_idle
.png
Obroty są ok.
Po uruchomieniu silnika obroty spadają ponieważ ECU i standard OBDII wymusza szybie
nagrzanie katalizator aby redukował HC (których jest najwięcej na zimnym silniku).
> 6. http://s2.postimg.org/dizrg5al5/Screen_Shot001.png
>
> 7. http://s8.postimg.org/l11onyghx/Screen_Shot003.png
>
> 8. http://s30.postimg.org/4c4tzyfg1/Screen_Shot006.png
Wnioski takie same jak do wykresu z pkt nr 2.
Natomiast nie wiem czemu nie podałeś wykresów dla Sondy za katem (Bank 2 Sensor 2)?
Twój silnik ma dwie Sondy O2.
Znalazłem twoje inne posty na:
http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=
286984698&Main=286983777
Tutaj piszesz że:
"O2 Sensor 2 (sonda nr 2?) praktycznie brak oscylacji, na rozgrzanym 0.8-0.9V"
Jeśli nie ma oscylacji, to sonda nr 2 jest padnięta lub katalizator jest zapchany.
Należy wówczas sprawdzić temp. katalizatora (jeśli ma on czujnik to powinieneś
odczytać w swoim interfejsie. Temp. kata to ok. 310-390 na jałowym po rozgrzaniu.
Sprawna Sonda O2 za katem powinna wskazywać oscylacje lecz o troszkę mniejszej
(idealnie byłoby o tej samej) amplitudzie:
http://www.automotive-emissions-troubleshooting.com/
Advance-Converter-Testing.html
http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=52
5721
http://autoforums.carjunky.com/Automotive_Repair_C1/
General_Discussions_F5/Downstream_O2_sensors_work_P1
06547/
to też do przejrzenia:
http://www.forum.alfaholicy.org/156/11762-wykresy_so
nd_lambda_ktore_z_nich_sa_ok.html
> do nom:
>
> uwazalem sondy za sprawne, bo wskazania z nich sa zmienne (oscylacyjne), oczywiscie
moge sie mylic.
To w końcu są oscylacyjne czy nie ? Bo na autokącik.pl pisałeś że nie.
Pilnuj też poziom oleju, bo jeśli przybywa znacznie benzyny (pisałeś że czujesz jej
swąd) to panewką nie będzie się to podobać po dłuższym czasie.
Pozdrawiam,
Bugatti
Następne wpisy z tego wątku
- 07.07.14 18:30 u...@w...pl
- 08.07.14 19:39 nom
- 08.07.14 19:59 Trybun
- 09.07.14 14:47 Kamil 'Model
- 10.07.14 14:46 Trybun
- 15.07.14 14:47 b...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody