  • Data: 2014-07-08 19:59:28
    Temat: Re: Silnik 1kr-fe 1.0 duże spalanie
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-28 15:16, u...@w...pl pisze:
    > Witam
    >
    > Samochod Daihatsu Sirion 2005 r. Silnik 1kr-fe 1.0 69KM 3cyl, uzywany tez np w C1,
    P107, Yariskach, Aygo. Spalanie prawie 8l/100 km.

    No i co? - 1.5l diesel, 90KM, 3 cylindry. Trasa do Niemiec, średnia
    prędkość 110km/h, spalił 7.5 litra ON na 100, to jest dopiero spalanie..
    Zaledwie litr mniej niż auto którym jeździłam wcześniej - 2litrowa
    Vectra, z tym że Vectrą to była jazda mieszana.. Jedyne co może
    usprawiedliwić tą żarłoczność obecnego auta to waga auta - prawie 1.5 tony.