eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik 1f a 3f › Re: Silnik 1f a 3f
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am1
    !peering.am1!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <577e5968$0$12545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5785338e$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <nm3ffv$kin$1@node2.news.atman.pl>
    <57862a6e$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <nm61re$onb$1@node1.news.atman.pl>
    <anp1vmz0l4qw.1k69px05ndadh$.dlg@40tude.net>
    <nm8re7$ks7$1@node1.news.atman.pl>
    <5788a3c9$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmaaq9$ejd$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <nmaaq9$ejd$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Silnik 1f a 3f
    Date: Mon, 18 Jul 2016 10:17:30 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 13
    Message-ID: <578c909a$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.151.83
    X-Trace: 1468829850 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15199 83.30.151.83:53099
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 868536166
    X-Received-Bytes: 1918
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:702813
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nmaaq9$ejd$...@n...news.atman.pl...
    >2. można założyć, że przekładni pomiędzy kompresorem a silnikiem nie
    >ma, więc kompresor pobiera moc tylko w pewnym sektorze kątowym
    >ustawienia wirnika, więc trzeba zrobić tak, żeby uzwojenie główne
    >pracowało właśnie w tym sektorze.

    A to sie da ? silnik asynchroniczny klatkowy, klatka ma wiele
    plaszczyzn symetrii, to jej chyba w miare wszystko jedno jak to
    uzwojenie umiejscowione.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: