-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!feed.xsnews.nl!
fbe001.ams.xsnews.nl!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.fr7!ne
ws.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
po-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <6...@g...com>
<ms6qhd$maf$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<ms7evk$oni$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <ms7evk$oni$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Silniczek
Date: Wed, 2 Sep 2015 20:51:00 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 24
Message-ID: <55e74518$0$4787$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.156.144
X-Trace: 1441219864 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4787 83.27.156.144:56928
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2045
X-Received-Body-CRC: 1523309822
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:35156
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ms7evk$oni$...@n...news.atman.pl...
W dniu 2015-09-02 o 14:58, Konrad Anikiel pisze:
>>> Jak się charakterystyka n(U) silnika DC zagina, to dla silnika
>>> jest już
>>> za późno.
>> No właśnie! Za późno, ale bez obciążenia jeszcze się nie spali.
>> Czyli z obciążeniem tyle mu dawać nie można. Dobrze myślę?
>Może i dobrze. Ale jak zamieszasz *oszacować* obciążenie ? OIMW
>chodziło o napędzanie elementów szopki. Swoją drogą, w takich
>konsumenckich drukarkach nie stosuje się silników na pracę ciągłą, a
>ich żywotność szacować można max. na dziesiątki godzin pracy.
Hm, mam szuszarke do wlosow. Zaden tam high end, zwykla, niskiej ceny,
no moze "srednio-niskiej".
W srodku jest taki "zabawkowy" silniczek.
Ile juz lat przepracowala to nie zlicze. Wentylatorowi lopatka odpadla
ze starosci. Wiec druga wycialem dla symetri ... a silnik ciagle
dziala.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.15 21:00 Konrad Anikiel
- 02.09.15 21:02 PeJot
- 02.09.15 21:12 Konrad Anikiel
- 02.09.15 21:20 J.F.
- 02.09.15 21:23 bartekltg
- 02.09.15 21:28 bartekltg
- 02.09.15 21:29 J.F.
- 02.09.15 21:39 J.F.
- 03.09.15 09:01 Konrad Anikiel
- 03.09.15 09:06 Konrad Anikiel
- 04.09.15 14:23 robot
- 04.09.15 22:30 TotArt
- 05.09.15 12:42 4...@g...com
- 06.09.15 18:50 Konrad Anikiel
- 06.09.15 20:10 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ster w trolejbusie.
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-24 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-24 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-24 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i