-
X-Received: by 10.182.19.165 with SMTP id g5mr547478obe.10.1441198722078; Wed, 02 Sep
2015 05:58:42 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.182.19.165 with SMTP id g5mr547478obe.10.1441198722078; Wed, 02 Sep
2015 05:58:42 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
kq10no579724igb.0!news-out.google.com!nt1ni22175igb.0!nntp.google.com!kq10no443
027igb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Wed, 2 Sep 2015 05:58:41 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <ms6qhd$maf$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=212.39.34.44;
posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
NNTP-Posting-Host: 212.39.34.44
References: <6...@g...com>
<ms6qhd$maf$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: Silniczek
From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
Injection-Date: Wed, 02 Sep 2015 12:58:42 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:35139
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 2 września 2015 14:37:01 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
> Jak się charakterystyka n(U) silnika DC zagina, to dla silnika jest już
> za późno.
No właśnie! Za późno, ale bez obciążenia jeszcze się nie spali. Czyli z obciążeniem
tyle mu dawać nie można. Dobrze myślę?
>
> > Czy może nie wolty a ampery do obrotów? Albo waty?
>
> Szkoda zabawy. *Katalogowe* silniki DC są tanie. Można przeselekcjonować
> zbiory pod kątem pracy przy 5VDC oraz 12 VDC.
Nie chodzi o zabawę, tylko o metodę. Mogę jechać z napięciem do góry aż się silnik
spali i stąd brać wiedzę ile wytrzymał, ale ja chcę mieć ciastko i zjeść ciastko,
znaczy nie chcę wywalić spalonego silnika do kosza zadowolony z pozyskanej wiedzy,
tylko użyć silnika do jakiegos ustrojstwa na podstawie tej wiedzy. Taki cwany bym
chciał być :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.15 15:09 J.F.
- 02.09.15 15:44 bartekltg
- 02.09.15 16:06 Konrad Anikiel
- 02.09.15 16:11 Konrad Anikiel
- 02.09.15 16:21 bartekltg
- 02.09.15 17:10 J.F.
- 02.09.15 17:13 J.F.
- 02.09.15 18:48 Konrad Anikiel
- 02.09.15 19:28 J.F.
- 02.09.15 19:45 Konrad Anikiel
- 02.09.15 20:27 PeJot
- 02.09.15 20:36 Konrad Anikiel
- 02.09.15 20:43 PeJot
- 02.09.15 20:46 J.F.
- 02.09.15 20:47 Konrad Anikiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ster w trolejbusie.
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-24 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-24 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-24 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-24 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-24 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=