eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzednionapędóweczki - taranujecie... › Re: Siła wyższości tylnego napędu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
    Date: Tue, 16 Feb 2010 23:25:40 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <hlf65u$b63$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl3ga1$vho$23@news.task.gda.pl>
    <hlc9m9$so1$1@news.onet.pl> <hlf15d$t51$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlf1is$iec$3@news.task.gda.pl> <hlf42n$nds$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlf4rs$2p9$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: actc37.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1266359294 11459 83.11.56.37 (16 Feb 2010
    22:28:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Feb 2010 22:28:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hlf4rs$2p9$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256233
    [ ukryj nagłówki ]

    Filip KK pisze:
    > W dniu 2010-02-16 22:41, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >>>> Zarówno w rajdach jak i wyścigach górskich (a więc również asfalt, ale
    >>>> trochę bardziej kręty) samochody FWD są generalnie szybsze niż RWD przy
    >>>> porównywalnych papierowych porównaniach stosunku mocy do masy czy klas
    >>>> wynikających z pojemności silnika.
    >>>>
    >>> Daj 3 takie porównania.
    >>
    >> Tu masz do oporu porównań:
    >> http://www.wyscigigorskie.pl/Wyniki-32.html
    >>
    > Tomku, ale ja bym chciał porównanie według parametrów fabrycznych.
    > Czyli, np. do 2 litrów:
    > samochód X FWD, od 0-100 x sek. (xx KM na 1 kg)
    > samochód Y RWD, od 0-100 x sek. (XX KM na 1 kg)

    Ale nie ma parametrów fabrycznych mówiących który rodzaj samochodu daje
    się szybciej prowadzić.
    Przyspieszenie jest lepsze w RWD i widać to doskonale jeżeli chodzi o
    wyniki na 1/4 mili które polegają jedynie na przyspieszaniu.

    Ja mówię o wynikach w rajdach i wyścigach górskich, czyli w jakiś tam
    dość specyficznych warunkach gdzie najistotniejsza jest możliwość
    pokonywania ostrych zakrętów.

    Tam gdzie jeździ się bardzo szybko, zaczyna grać rolę docisk
    aerodynamiczny, a zakręty się jedzie na okrągło bez poślizgów, tam RWD
    jest szybsze niż FWD (wyścigi torowe, F1 itp.).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: