eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Siła wyższości tylnego napędu. › Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
  • Data: 2010-02-14 22:55:38
    Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 14 Feb 2010 22:20:26 +0100, Yans van Horn <y...@n...spam>
    wrote:

    > Nie wiem czy czytałeś, że turbodoładowane M3 (E9X) zrobiło wynika 7:22 -
    > tyle co super samochody. Ponoć poza turbem jedynie kosmetyczne zmiany
    > (zawieszenie).

    Ciekawe, jak bardzo kosmetyczne. Bo nowa geometria też może być
    kosmetyczna, tylko na ulicę mogłaby być np. z lekka męcząca.

    > Te samochody mają ogromny potencjał - coś czego nie da
    > się osiągnąc w FWD.

    Znów porównujesz jabłka z pomarańczami. Bo...

    > R26R i Focus RS to praktycznie kres możliwości...

    Jeszcze nie sprawdzaliśmy, co potrafią wyścigowe FWD, więc nie
    wyciągajmy tu aut po rasowaniu. Bo...

    zawsze można wziąć na tapetę Radicala SR8LM, jest klasyczną
    szufladą, choć Radical tak bardzo chciał udowodnić jego
    uliczność, że pojechali nim z UK na tor na kołach.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: