eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Siła wyższości tylnego napędu. › Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
  • Data: 2010-02-15 00:25:30
    Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 14 Feb 2010 23:24:43 +0000 (UTC), Tomek Kańka
    <t...@t...eu.org> wrote:

    > Nie wiedziałem :(. Ale to nie są "normalne" opony,

    Są tak samo normalne, jak Michelin Pilot Sport Cup czy Potenza
    RE070. Mają DOT czy inne E i wolno na nich jeździć po ulicy.

    > ile kilomterów
    > wytrzymają?

    A jakie to ma znaczenie? Myślisz, że te ContiSportContact 3,
    które Continental ponoć zrobił specjalnie dla RS-a, są mistrzami
    długich dystansów? Opona UHP nie jest od tego, żeby trzaskać na
    niej dziesiątki tysięcy kilometrów.

    > A założenie takich opon do RS-a pewnie parę sekund by odjęło. Ale nie
    > potrafie oszacować ile.

    Ależ nikt nie zabronił Fordowi zbudować RS-a w takiej
    specyfikacji. Albo jakieś edycji specjalnej (jaką jest R26R dla
    R26).

    > PS. Ja nie chcę dyskutować o wyższości jednego samochodu nad drugim, ja
    > nawet nie wiem jak taka Meganka wygląda :)

    Jak Megane II 3d, tylko zamiast tylnej kanapy ma jakieś rury CO.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: