eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Siła wyższości tylnego napędu. › Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online
    .de!newsfeed.straub-nv.de!weretis.net!feeder2.news.weretis.net!zen.net.uk!dedek
    ind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Date: Sun, 14 Feb 2010 22:20:26 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <hl9pjj$bqc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl3ga1$vho$23@news.task.gda.pl>
    <hl3h0m$e6m$1@news.onet.pl> <hl6our$o9h$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <m...@4...com>
    <hl7fib$59q$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hl8akd$jpg$1@inews.gazeta.pl>
    <hl9d9q$1gl$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9gbn$37f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hl9gje$4dk$1@inews.gazeta.pl>
    <hl9h3t$le4$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9i5q$nvt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9kb5$su6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hl9oc1$7qh$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    NNTP-Posting-Host: afa26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1266182580 12108 83.16.130.26 (14 Feb 2010
    21:23:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Feb 2010 21:23:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <s...@d...wkurw.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2255383
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Rędziak wrote:
    > On Sun, 14 Feb 2010 21:50:30 +0100, Yans van Horn <y...@n...spam>
    > wrote:
    >
    >> Oczywiście, że wynik zacny. Natomiast za ułamek ceny dostajesz też
    >> ułamek samochodu. W porównaniu z R26R tamte to jednak limuzyny (4-ry
    >> drzwi, znacznie większe).
    >
    > Boxster też?

    W szczególy się nie wdawałem :-)

    >> No i przez to, że to lekki hatch, to wsadzenie pasażera może
    >> diametralnie zmienić wynik. Coś za coś.
    >
    > Przede wszystkim to R26R jest dwuosobowy i raczej dla
    > hardkorowców. Ale coś za coś.

    Ja tam nic przeciwko nie mam. Dość jasno określone zastosowanie, dobry w
    tym w czym ma być.

    >> PS: BMW M3 CSL (E46) 7:50 158 ´03 360 / 1385 Sport Auto
    >
    > Przecie nie napisałem, że CSL-em wygrał.

    Nie napisałem, że napisałeś ;-) To było gwoli uzupełnienia. Nieco
    lżejszy, ciut mocniejszy a wynik znacznie lepszy.
    Nie wiem czy czytałeś, że turbodoładowane M3 (E9X) zrobiło wynika 7:22 -
    tyle co super samochody. Ponoć poza turbem jedynie kosmetyczne zmiany
    (zawieszenie). Te samochody mają ogromny potencjał - coś czego nie da
    się osiągnąc w FWD.
    R26R i Focus RS to praktycznie kres możliwości...

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: