eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Siła wyższości tylnego napędu. › Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
  • Data: 2010-02-14 22:20:26
    Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Rędziak wrote:
    > On Sun, 14 Feb 2010 21:50:30 +0100, Yans van Horn <y...@n...spam>
    > wrote:
    >
    >> Oczywiście, że wynik zacny. Natomiast za ułamek ceny dostajesz też
    >> ułamek samochodu. W porównaniu z R26R tamte to jednak limuzyny (4-ry
    >> drzwi, znacznie większe).
    >
    > Boxster też?

    W szczególy się nie wdawałem :-)

    >> No i przez to, że to lekki hatch, to wsadzenie pasażera może
    >> diametralnie zmienić wynik. Coś za coś.
    >
    > Przede wszystkim to R26R jest dwuosobowy i raczej dla
    > hardkorowców. Ale coś za coś.

    Ja tam nic przeciwko nie mam. Dość jasno określone zastosowanie, dobry w
    tym w czym ma być.

    >> PS: BMW M3 CSL (E46) 7:50 158 ´03 360 / 1385 Sport Auto
    >
    > Przecie nie napisałem, że CSL-em wygrał.

    Nie napisałem, że napisałeś ;-) To było gwoli uzupełnienia. Nieco
    lżejszy, ciut mocniejszy a wynik znacznie lepszy.
    Nie wiem czy czytałeś, że turbodoładowane M3 (E9X) zrobiło wynika 7:22 -
    tyle co super samochody. Ponoć poza turbem jedynie kosmetyczne zmiany
    (zawieszenie). Te samochody mają ogromny potencjał - coś czego nie da
    się osiągnąc w FWD.
    R26R i Focus RS to praktycznie kres możliwości...

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: