  • Data: 2012-05-28 18:03:57
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    news:34d89283b10169c34ab535198c790859$1@grupy.scigac
    z.pl...

    > Wypatrzyłem to pod jednym z naszych arytkułów:
    > http://www.konferencje.com/porady,49.html

    No i co?
    Co tam wypatrzyłeś w treści?

    Bo ja wypatrzyłem literówki, błędy gramatyczne i stylistyczne ale za
    to żadnego odwołania do paragrafu obowiązującego w Polsce prawa.
    Ba, to nawet nie dotyczy treści dyskusji, botamjest mowa o imprezach
    pracowniczych - wyjazdach integracyjnych itp.

    Powtórzę, co De Fresz odpisał Tobie:

    "> Co do pierwszej rzeczy. Napisałem, że legalność takich wyścigów
    jest
    > dyskusyjna, a nie że z automatu są nielegalne.

    Takie wyścigi są bezdyskusyjnie legalne. Jeśli twierdzisz inaczej,
    poproszę linka do ustawy lub innego obowiązującego aktu prawnego."

    Podaj źródło, albo siedź w sromocie i przestań walczyć o Złote Pióro.

    --
    Jasio
    vfr etz