  • Data: 2012-05-25 11:04:22
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-25 10:26, de Fresz pisze:

    > Nasze sklepy są skłonne obiecać Ci te 2 dni. I dość często się im nawet
    > udaje.
    > Ale zabawnie się robi gdy jakiegoś towaru nie ma u dystrybutora -
    > wtedy w 5 sklepach można usłyszeć, że "kolega zapomniał zdjąć ze stanu"
    > lub "minutę przed panem inny kleitn wziął ostatnią sztukę", czy
    > "wystąpiła awaria systemu".

    Nie kumam. Dawno juz nie mialem takiej sytuacji jak opisujesz. Zamawiam,
    place, dostaje bardzo szybko. No chyba ze bylo jak z brubeckiem,
    zadzwonilem do sklepu i mi powiedzieli ze nie maja na stanie, ale
    zamowiony towar idzie juz od brubecka (w tym koszulki ktore chcialem
    kupic), wiec nastepnego dnia, po poludniu moge przyjechac. Pojechalem i
    sie okazalo ze brubeck nie wyslal polowy zamowionego towaru.
    Podejzewalbym obsluge sklepu ze mnie w wala robi, gdybym informacji o
    takich praktykach brubecka nie mial z 2 roznych zrodel.
    Pare lat temu kupowalem wedke przez siec, po 2 dniach zadzwonili czy
    moge poczekac kilka dni bo czeka na dostawe (towar na zamowienie, czas
    oczekiwania byl bodaj do 7 dni), po kolejnych kilku dniach zadzwonil
    wlasciciel z przeprosinami ze kije wyszly i nie wroca, zaproponowal
    wyzszy model, w tych samych pieniadzach.
    Normalnie nie wiem u kogo kupujesz :-)

    pozdr
    newrom
    --