  • Data: 2012-05-24 23:04:56
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-24 22:15:40 +0200, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

    > Czytaj ze zrozumieniem.

    A może to Ty zacznij pisać tak, aby być zrozumianym? Bo wygląda, że nie
    tylko ja nie ogarniam przekazu.

    > Atesty, homologacje i uprawnienia to nie jest warunek konieczny do
    > przeprowadzania imprezy.

    Artykuł sugeruje, a nawet znacznie więcej niż tylko sugeruje, coś
    zupełnie innego.

    > Atesty, homologacje i uprawnienia to dowód na to, że zostały spełnione
    > warunki do uprawiania sportów o podwyższonym ryzyku.

    Nie, to są wymogi konkretnych organizacji, które z tego żyją, a
    bynajmniej nie żyją samą miłością do sportu (pisząc jaśniej - żyją z
    kasy, którą w ten czy inny sposób muszą zarabiać). I nikt nie neguje,
    że wiele z nich (tych wymogów) ma racjonalne uzasadnienie, ale też
    lansowanie tezy, że brak homo i atestów oznacza od razu śmiertelne
    zagrożenie dla uczestników jest po prostu bzdurą.

    > Gdybym ja organizował wyścigi, zrobiłbym wszystko, aby takie papiery mieć.

    Twoję święte prawo. Inni mają za to prawo do odmiennej decyzji i nie
    robi to z nich automatycznie potencjalnych morderców, co nagminnie
    raczysz insynuować.

    > Bez tego organizator nie jest w stanie wybronić się (a przynajmniej ma
    > to mocno utrudnione) przed zarzutami o zapewnienie bezpieczeństwa
    > uczestnikom imprezy. Tak trudno to zrozumieć?

    Przed zarzutami stawianymi przez Ciebie - jak widać nie. Acz z tego co
    mi wiadomo (ale może o czymś nie wiem), nie odpowiadasz jeszcze za
    pisanie obowiązujących w tym kraju przepisów.

    > W następnym mieszasz temat prowadzenia imprez
    >
    > Już o tym tutaj pisałem, doczytaj.

    Konkrecik poproszę, ustawa, artykuł, paragraf. Tylko tym razem, może z
    któregoś z obowiązujących aktów prawnych.

    > Pisałem o tym w artykule, też doczytaj.

    Pisałeś o jakichś swoich widzimisiach (tudzież innych postanowieniach
    leśnych dziadków z PZM), a nie o przepisach prawa. Prawo - wiesz,
    kodeksy, ustawy, rozporządzenia ministrów, sejm, senat, podpis
    prezydenta, te klimaty.

    > Zaraz po Tobie:)

    Dawaj cytaty z tego wątku, pośmiejemy się razem.

    > Rozbijasz temat na atomy,

    Bo te atomy, to one z dupy są psze pana.

    > zupełnie tracąc z oczu sens całego przesłania. Na lotniskach w takiej
    > formie jak na BP nie powinno się robić wyścigów. Nie potrafisz, czy nie
    > chcesz tego zrozumieć?

    Dopisz na początku wyraźnie "moim zdaniem" i wszystko będzie git. Bo
    samo "nie powinno się" oznacza obiektywne lub prawne przeciwskazania,
    pierwszych nie udowodniłeś (vide odpowiedź Tadka), drugie zmyślasz.

    > Nie musisz się zgadzać.

    Czemu daję wyraz.

    de Fresz