  • Data: 2012-05-24 22:13:50
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/24/2012 08:54 PM, Lovtza wrote:

    > Rzeczowa (w moim szczerym odczuciu) argumentacja, dlaczego na lotniskach
    > nie powinno się ścigać, jest już na początku tekstu.

    Ale jaka? Że lotniska są dla samolotów a nie motocykli? To jest
    argumentacja?

> [...]
    > chcą zrozumieć. Niemniej temat nie jest kierowany do wszystkich, tylko
    > do tych, do których miał dotrzeć. Pisałem już w tym wątku, że
    > prawdopodobnie dyskusja zmieni (na plus) obraz tego co dzieje się w
    > Białej. I jeśli będziemy mieli farta, to uda się to zrobić, zanim ktoś
    > się zabije a TVN pokaże nas jako dawców i wariatów. Szkoda, że nie mogę
    > Ci publicznie opowiedzieć o kulisach powstania tej publikacji, ale
    > jakbyś je znał, to zrobiłoby Ci się przynajmniej głupio, że tak stawiasz
    > temat i wyciągasz tak absurdalne wnioski.

    Ale jakich moich poglądach? Opowiedziałeś o treningach w BP tak jakby
    spotykała się tam grupa fajterów nielegalnie się ścigać. A obraz imprezy
    jest taki, że cały dzień są tam wolne jazdy bez żadnego ścigania i 20
    minutowy wyścig wcześniej nazywany biegiem kontrolnym.

    No i skończ z gadaniem typu "ja wiem, ja rozumiem tylko wy nie
    rozumiecie i gówno się znacie". Jako dziennikarz (którym się mianujesz)
    powinieneś popracować nad prostym zwięzłym przekazem a nie wieloznacznym
    pierdu pierdu.

    > To proste, choć pewnie i tak nie uwierzysz (choć w sumie sam sobie
    > odpowiedziałeś). Póki te imprezy były mocno lokalne, to i ryzyko że
    > będzie tam jakaś gruba akcja było niskie. Teraz impreza zaczęła się
    > mocno promować, coraz więcej ludzi, zaczęło mnie nagabywać, aby tam
    > jeździć. Ludzi nie do końca świadomych gdzie chcą jechać. Stąd decyzja o
    > publikacji, bo takich nie do końca świadomych ludzi jest więcej.

    Możliwe, że uratowałeś setki albo tysiące istnień ludzkich które po
    przeczytaniu tam nie pojadą. Jesteś wielki.

    Sądzisz, że ludzie są takimi idiotami, że nie są w stanie pojechać na
    miejsce, popatrzeć, wykupić jedną sesję przejechać się i samemu ocenić
    czy chcą tam jeździć i czy czują się bezpiecznie?

    Jeździłem tam przez ponad jeden rok i widziałem jak impreza się rozwija,
    nie jest to impreza typu "płać, my dajemy ci lotnisko i se jeździj".
    Chłopaki naprawdę przykładają się do roboty i robią to z pasją, a Ty
    tymczasem mydlisz wszystkim oczy "aaaale dzięki temu mojemu artykułowi
    będzie tam bezpieczniej" wcześniej obsmarowując całą imprezę z góry na
    dół. No i co? Nagle pojawią się tam pułapki żwirowe czy całość pokryje
    się torowym asfaltem?

    --
    Artur
    ZZR 1200