  • Data: 2012-05-24 22:15:40
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W akapicie z ustawą o sporcie najpierw piszez, że organizator
    > "teoretycznie" ma rację, twierdząc, że może organizować zawody bez PZM,
    > a później zaczynasz przybredzać, że _potrzebne_ są warunki, pozwolenia,
    > przeszkolenie ludzie, homologacje", co jest zwykłą nieprawdą.

    Czytaj ze zrozumieniem. Atesty, homologacje i uprawnienia to nie jest
    warunek konieczny do przeprowadzania imprezy. Atesty, homologacje i
    uprawnienia to dowód na to, że zostały spełnione warunki do uprawiania
    sportów o podwyższonym ryzyku. Gdybym ja organizował wyścigi, zrobiłbym
    wszystko, aby takie papiery mieć. Bez tego organizator nie jest w stanie
    wybronić się (a przynajmniej ma to mocno utrudnione) przed zarzutami o
    zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom imprezy. Tak trudno to zrozumieć?

    W następnym mieszasz temat prowadzenia imprez
    > sportowych z prowadzeniem ODTJ i grozisz odpowiedzialnością za brak
    > uprawnień - BTW co za to grozi?

    Już o tym tutaj pisałem, doczytaj.

    > Dalej piszesz o uprawnieniach personelu do prowadzenia imprez
    > sportowych, których żadne prawo nie wymaga.

    Pisałem o tym w artykule, też doczytaj.

    > Mam taką nieśmiałą propozycję: skończ już może się kompromitować, co?

    Zaraz po Tobie:) Rozbijasz temat na atomy, zupełnie tracąc z oczu sens
    całego przesłania. Na lotniskach w takiej formie jak na BP nie powinno się
    robić wyścigów. Nie potrafisz, czy nie chcesz tego zrozumieć? Nie musisz
    się zgadzać.