  • Data: 2012-05-24 20:31:33
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i dlatego piszesz o szkoleniu przez osoby nie mające uprawnień do
    > szkoleń podając to jako wadę treningów w BP? Czas się ogarnąć, nie
    > wszyscy są tak ograniczeni jak ci się wydaje.

    > Treningi organizowane przez chłopaków odbywają się już trzeci rok aż tu
    > nagle gdy CSS weszło do Polski pojawiła się taka krytyka, ot zbieg
    > okoliczności.

    Manipulujesz i są tutaj dwie opcje. Albo robisz to nieświadomie i po
    prostu nie ogarniasz tematu, albo robisz to celowo i jesteś zwykłym
    zaślepionym nienawiścią gnojkiem. Nie wiem w sumie co gorsze, to Twój
    problem. Manipulacja polega na mieszaniu dwóch tematów, które są
    rozdzielne.

    Pierwszy to szkolenia. Generalnie się ich nie czepiam, bo szkolenia na
    lotnisku jak najbardziej można robić i mogą być one zajebiście
    wartościowe. Tyle że jak się to robi, to trzeba robić to przynajmniej
    zgodnie z prawem (bo już nie będę wymagał aby robić to porządnie). Zajrzyj
    mądralo do ustawy i zobacz jakie kryteria trzeba spełniać (w tym
    kontekście była wzmianka o ludziach z uprawnieniami), aby podnosić
    kwalifikacje kierowców.

    Drugi temat to wyścigi. Na lotniskach póki co w obecnym systemie nie ma
    warunków do ścigania się tam. Tylko tyle i aż tyle.

    CSS nie ma nic wspólnego z wyścigami. Obstawiam, ze nawet jakbyś douczył
    się na czym to polega, to i tak byś tutaj dalej bredził o dwóch wybuchach
    i pancernej brzozie. Ze szkoleniami w formie obecnej w PL też nie, ale
    skoro nie ogarniasz pierwszego, to drugiego też Ci nie dam rady wyjaśnić...