  • Data: 2012-05-24 20:54:32
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzisz, ja doczytałem do końca ale artykuł jest na tyle długi, że jak
    > sam przyznałeś i jesteś tego w pełni świadomy - przeczyta go do końca
    > niewielka ilość osób gdzie na samym końcu cokolwiek z jakimś tam sensem
    > tłumaczysz.

    Rzeczowa (w moim szczerym odczuciu) argumentacja, dlaczego na lotniskach
    nie powinno się ścigać, jest już na początku tekstu.

    > Większość poprzestanie na tym, że są to nielegalne wyścigi i jeżeli tam
    > nie był, narysuje sobie w głowie obraz nędzy i rozpaczy na którym stado
    > dzikusów się spotyka i nielegalnie ściga na niebezpiecznym obiekcie. Ilu
    > po takiej reklamie w ogóle odpuści temat? Moim zdaniem sporo.

    Większość... cóż za straszne oblicze demokracji. Gdybyśmy kierowali się
    tym co myśli większość, to żylibyśmy w piekle. Wiem, że większość chce
    jeździć. Wiedziałem, że osoby o Twoich poglądach będą rzucały się mi do
    oczu nie do końca rozumiejąc o co mi chodzi, albo nie chcąc zrozumieć.
    Jednym z moich najsłabszych punktów jako dziennikarza jest zakładanie, że
    ludzie rozumieją co się do nich mówi. Dyskusja pod tym tematem po raz
    kolejny obrazuje mi, że ludzie nic nie rozumieją, albo rozumieją to co
    chcą zrozumieć. Niemniej temat nie jest kierowany do wszystkich, tylko do
    tych, do których miał dotrzeć. Pisałem już w tym wątku, że prawdopodobnie
    dyskusja zmieni (na plus) obraz tego co dzieje się w Białej. I jeśli
    będziemy mieli farta, to uda się to zrobić, zanim ktoś się zabije a TVN
    pokaże nas jako dawców i wariatów. Szkoda, że nie mogę Ci publicznie
    opowiedzieć o kulisach powstania tej publikacji, ale jakbyś je znał, to
    zrobiłoby Ci się przynajmniej głupio, że tak stawiasz temat i wyciągasz
    tak absurdalne wnioski.

    > Kolejny raz - chłopaki organizują treningi już trzeci rok, dopiero teraz
    > widać, że wzrosła im popularność w porównaniu do tego co było 3 lata
    > temu - mało znanej imprezy o której wiedziała wąska grupa ludzi, czemu
    > dopiero teraz ruszyłeś temat?

    To proste, choć pewnie i tak nie uwierzysz (choć w sumie sam sobie
    odpowiedziałeś). Póki te imprezy były mocno lokalne, to i ryzyko że będzie
    tam jakaś gruba akcja było niskie. Teraz impreza zaczęła się mocno
    promować, coraz więcej ludzi, zaczęło mnie nagabywać, aby tam jeździć.
    Ludzi nie do końca świadomych gdzie chcą jechać. Stąd decyzja o
    publikacji, bo takich nie do końca świadomych ludzi jest więcej.

    Podsumowując. Jak pojedziesz tam swoim ZZRem za miesiąc, to impreza będzie
    lepiej zabezpieczona, dopilnowana i może nawet będzie nad tym czuwał ktoś
    z doświadczeniem i uprawnieniami (co ograniczy ryzyko Twoje i
    organizatora). Będzie to w dużym (jeśli nie w głównym) stopniu wynikiem
    tego, że wsadziłem kij w mrowisko i wymusiłem dyskusję użerając się w
    konsekwencji z takimi malkontentami jak Ty. Branży motocyklowej i
    środowisku motocyklowemu nie trzeba więcej przekazów, takich jakie zrobił
    nam młody Wałęsa, dzięki któremu wiele osób uwierzyło że motocykle są tak
    niebezpieczne. Miłej jazdy.