  • Data: 2012-05-24 20:49:55
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: Kefir <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Maj, 20:35, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Kefir, Niemcy mają takie mądre powiedzenie "Kto kradnie, ten sam wszędzie
    > widzi złodzieja", dosyć dobrze opisuje ono naszą polską mentalność. Jedyne
    > co mogę Ci zaproponować, to abyś nie mierzył innych swoją miarą, bo to nie
    > zadziała...

    Pozwole sobie poczytac za prawdziwy zaszczyt, ze i mnie oswietlil
    blysk połączenia Twej wiedzy i intelektu. Za jakze celna uwage jestem
    ogromnie wdzieczny, niezaleznie obawy, ze dotarcie do jej glebi zajmie
    mi pewnie cale lata. Ufam, ze nie bedzie to czas stracony.

    --
    Z wyrazami podziwu, Artur vel Kefir