  • Data: 2012-05-24 20:50:13
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-24 20:14:12 +0200, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

    > Wtedy po prostu imprezy takiej jak w Białej dostaną odgórny zakaz i
    > lokalny dzielnicowy będzie miał obowiązek sprawdzać czy przypadkiem
    > nikt nie jeździ po lotnisku w weekend.

    Ja sobię zdaję sprawę, że teraz dość powszechne jest podjście "jestem
    redaktorem, więc nie muszę znać się na niczym", ale może już przestać
    rozsiewać te czarne wizje i podaj konkretny przepis na podstawie
    którego jakiś organ miałby możliwość zabronić jeżdżenia po prywatnym
    terenie.

    > Tak na marginesie, wiem że organizator imprez rozpoczął rozmowy z
    > lokalnymi strukturami sportowymi celem lepszego zabezpieczenia imprezy
    > i ogarnięcia spraw proceduralnych.

    Jakich u diaska procedur?

    > Ta burzliwa dyskusja po prostu zrobiła grunt do takich rozmów. Bo
    > właśnie po to był artykuł.

    Mam niejasne przeczucia, że niewielu poza Tobą go tak odebrało.

    > będzie na tych imprezach bezpieczniej. I uda się to mam nadzieję
    > zrobić, zanim się ktoś zabije, a reszta dostanie szlaban.

    Tak tak, przyjdzie dzielnicowy i nam pozamyka motóry na kłódkę.

    de Fresz