    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sikacz sika...
    Date: Thu, 24 May 2012 19:53:20 +0200

    On 05/24/2012 06:43 PM, Lovtza wrote:

    > Wybacz Magic, ale ja dalej nie widzę związku. Nie znam branży
    > aluminiowej, ale całkiem nieźle znam motocyklową. Próbujesz mnie
    > przekonać, że Ferrari i Fiat to konkurencja. Bo przecież i jedno i
    > drugie to samochód, oba włoskie i do tego oba na F. Na CSS nie ma
    > _żadnych_ wyścigów, żadnego ścigania się. Jedyne co łączy Białą i CSS to
    > fakt, że i i tu i tu jeździ się na motocyklach. A mój artykuł odnosi się
    > wyłącznie do jednego - lotniska to słabe miejsca do organizowania
    > wyścigów (szczególnie w formie w jakiej ma to miejcie obecnie -
    > szkolenia? proszę bardzo).

    No i dlatego piszesz o szkoleniu przez osoby nie mające uprawnień do
    szkoleń podając to jako wadę treningów w BP? Czas się ogarnąć, nie
    wszyscy są tak ograniczeni jak ci się wydaje.

    Treningi organizowane przez chłopaków odbywają się już trzeci rok aż tu
    nagle gdy CSS weszło do Polski pojawiła się taka krytyka, ot zbieg
    okoliczności.

    --
    Artur
    ZZR 1200