  • 21. Data: 2011-05-22 21:39:01
    Temat: Re: Sigma zaszalała...
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-05-22 22:35, Janko Muzykant wrote:
    > Tzn. też taki obrazek... :)

    Możesz doprecyzować, a nie bawić się w kropki i uśmiechy?
    Sony miało zawsze CMOS/CCD. Czasem z eksperymentami typu RGBE, ale to było
    w punkcie gdy 2/3 miało 2Mpix więcej od 6Mpix APS-C, więc było z góry
    przegrane.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 22. Data: 2011-05-22 22:31:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-22 23:39, dominik pisze:

> [...]
    > Sony miało zawsze CMOS/CCD. Czasem z eksperymentami typu RGBE, ale to było
    > w punkcie gdy 2/3 miało 2Mpix więcej od 6Mpix APS-C, więc było z góry

    Sony jako źródło dobrego materiału jest traktowane tak od niedawna.
    Kilka lat temu było różnie z przewagą szumów, artefaktów i
    nieszczególnych osiągów. W archiwum jest tego od metra.
    Oczywiście, że charakter tego, co daje Sigma jest inny, ale jest to
    marność w dzisiejszych czasach. A miało być nieporównywalnie lepiej.

    --
    pozdrawia Adam
    /jeśli ktoś wie dlaczego mam zmienić windows na nowszy to niech mi powie/

  • 23. Data: 2011-05-22 23:57:22
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-05-23 00:31, Janko Muzykant wrote:
    > Sony jako źródło dobrego materiału jest traktowane tak od niedawna. Kilka
    > lat temu było różnie z przewagą szumów, artefaktów i nieszczególnych
    > osiągów. W archiwum jest tego od metra.

    To poproszę te przykłady, bo zdaje się, że sony od bardzo dawna sprzedaje
    matryce do kompaktów jak i lustrzanek większości wiodących firm i poza
    nielicznymi wpadkami jednak mieli raczej udane produkty.

    > Oczywiście, że charakter tego, co daje Sigma jest inny, ale jest to
    > marność w dzisiejszych czasach. A miało być nieporównywalnie lepiej.

    Miało kosztować 2k$ i być conajmniej poziomu tego co miały poprzednie
    foveony, a nie tylko więcej Mpix i gorsze efekty bo piksele mniejsze.
    Larum podniosło się w momencie gdy okazało się, że cena za 10k$, a osiągi
    jednak gorsze niestety.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 24. Data: 2011-05-23 07:50:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-23 01:57, dominik pisze:
    > To poproszę te przykłady, bo zdaje się, że sony od bardzo dawna sprzedaje
    > matryce do kompaktów jak i lustrzanek większości wiodących firm i poza
    > nielicznymi wpadkami jednak mieli raczej udane produkty.

    Było, ale nie chce mi się szukać. Jak Ci tk żal, to zamieńmy w tym wątku
    słowa ''Sony'' na ''Olympus'' i będzie okej.

    --
    pozdrawia Adam
    /dojrzałość to czas, gdy już wszystko człowiekowi wisi i to jest fajny czas/

  • 25. Data: 2011-05-24 10:00:49
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-21 23:08, Mateusz Ludwin pisze:

    > Są sample na stronie Sigmy, ISO100 jest odszumiane, bo tak małe
    > fotodetektory nie wyrabiają.
    Może technologię mają trochę za starą w stosunku do współczesnych CMOS?
    Przecież gęstość niewiele większa niż w Canonie 5D, a dużo mniejsza niż
    w C5II i D3x.

    > Ostrość na poziomie D3x (obiektywy nie
    > wyrabiają). Generalnie porażka, nikt tego nie kupi.
    Też dziwne, co mówisz. Nawet bardziej, niż poprzednie, Bo wymagania co
    do obiektywów powinny być na poziomie Canona 5D. :(
    Może jakieś skopane sample wstawili na stronę?

  • 26. Data: 2011-05-24 12:21:04
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 24, 6:00 am, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Mo e technologi maj troch za star w stosunku do wsp czesnych CMOS?
    > Przecie g sto niewiele wi ksza ni w Canonie 5D, a du o mniejsza ni
    > w C5II i D3x.

    > Te dziwne, co m wisz. Nawet bardziej, ni poprzednie, Bo wymagania co
    > do obiektyw w powinny by na poziomie Canona 5D. :(
    > Mo e jakie skopane sample wstawili na stron ?

    Nie dziw sie.
    On juz tak ma, ze czasem nie ma pojecia o tym, na co odpisuje.

    --------
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 27. Data: 2011-05-24 18:19:44
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze "Paweł W.":

    > Też dziwne, co mówisz. Nawet bardziej, niż poprzednie, Bo wymagania co
    > do obiektywów powinny być na poziomie Canona 5D. :(

    Na 5D to ludzie używają raczej L.