  • 1. Data: 2010-11-22 12:14:09
    Temat: Sigma do Canona
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl>

    Witam!
    Dostałem właśnie przesyłkę ze sklepu Pixmania. Niestety, przez pomyłkę,
    zamówiłem obiektyw ze stopką do Canona, a używam Pentaxa. Wolę uniknąć
    kosztów odsyłania, więc może ktoś zechce odkupić? Obiektyw jest
    nowiutki, pół godziny temu wyjęty z pudełka.
    Linka do przedmiotu na stronie dystrybutora:
    http://www.pixmania.pl/pl/pl/4909174/art/sigma/obiek
    tyw-17-70-mm-f-2-8-4.html#tech-specs
    Dane:
    Sigma 17-70 mm F 2.8-4 DC Macro OS HSM
    Cena:
    1520 zł (+ koszty wysłania, ale w Krakowie i okolicach mogę dostarczyć
    osobiście)
    Oczywiście dołączone będą wszystkie papiery, łącznie z moją fakturą.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-11-22 13:21:28
    Temat: Re: Sigma do Canona
    Od: Piotr Michalski <p...@m...it>

    W dniu 22.11.2010 13:14, Maurycy Menke pisze:
> [...]
    > osobiście)
    > Oczywiście dołączone będą wszystkie papiery, łącznie z moją fakturą.

    Z kodem promocyjnym LISTOPAD50 jest za 1 476 PLN ;]

    Piotrek

  • 3. Data: 2010-11-22 13:38:27
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl>

    Użytkownik Piotr Michalski napisał:
    > Z kodem promocyjnym LISTOPAD50 jest za 1 476 PLN ;]
    >
    > Piotrek

    A po dodaniu 39 zł za przesyłkę wychodzi 1515 zł. Spoko, mogę opuścić te
    5 zł.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-11-22 17:45:50
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Maurycy Menke pisze:

    > A po dodaniu 39 zł za przesyłkę wychodzi 1515 zł. Spoko, mogę opuścić te
    > 5 zł.
    > Pozdrawiam.
    chyba szybciej i taniej załątwisz to odsyłają i wymieniając na właściwy
    niż szukając kupca, a i tak byś musiał opuścić.

  • 5. Data: 2010-11-22 18:42:15
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl>

    Użytkownik osiek napisał:
    > chyba szybciej i taniej załątwisz to odsyłają i wymieniając na właściwy
    > niż szukając kupca, a i tak byś musiał opuścić.
    Też tak myślę, ale próba na forum nic mnie nie kosztuje. A nuż się ktoś
    znajdzie. Opuszczać za dużo nie zamierzam. Nie jestem bogatą ciocią z
    Ameryki, a poza tym identyczny obiektyw na identycznych zasadach
    gwarancji można kupić ciut drożej na sieci. U mnie za to można go mieć
    chwilę po deklaracji kupna (o ile mieszka się w pobliżu).

  • 6. Data: 2010-11-22 19:46:14
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 22-11-2010 19:42, Maurycy Menke pisze:
    > U mnie za to można go mieć
    > chwilę po deklaracji kupna (o ile mieszka się w pobliżu).

    Zapytaj na canon-board, może tam ktoś się zgłosi.

    M.

  • 7. Data: 2010-11-22 19:56:16
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl>

    Użytkownik MariuszM napisał:
    > Zapytaj na canon-board, może tam ktoś się zgłosi.
    >
    > M.
    Tam też jest ten post (linka poniżej), ale dzięki za radę. Na razie
    wstępnie zgłosiła się jedna osoba, więc może coś z tego wyjdzie.

    http://canon-board.info/showthread.php?p=897906#post
    897906

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2010-11-23 14:04:04
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Maurycy Menke" <g...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gwarancji można kupić ciut drożej na sieci. U mnie za to można go mieć
    > chwilę po deklaracji kupna (o ile mieszka się w pobliżu).

    Przy założeniu że jest tak jak mówisz czyli pomyliłeś mocowania. Równie
    dobrze możesz sprzedawać bo np. trafiłes mydlany egzemplarz itp.

  • 9. Data: 2010-11-23 14:47:43
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl>

    Użytkownik Agent napisał:
    > Przy założeniu że jest tak jak mówisz czyli pomyliłeś mocowania. Równie
    > dobrze możesz sprzedawać bo np. trafiłes mydlany egzemplarz itp.
    Zakładam, że znajdzie się ktoś z okolic. W związku z tym może obejrzeć
    obiektyw. Mogę mu też pokazać moje pentaxowe body i drugi obiektyw do
    Pentaxa, który kupowałem w tym samym zamówieniu. Wiem, że to okres
    świeżo po wyborach i jeszcze wszyscy żyjemy teoriami spiskowymi, ale
    proszę o trochę wiary w ludzką uczciwość. Poza tym "mydlany" obiektyw
    jest objęty gwarancją, a wtedy nawet nie wahałbym się ze zwrotem.
    Pozdrawiam.