  • 11. Data: 2009-04-22 15:04:00
    Temat: Re: Sigma DP2 - kolejne sample
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    news:gsnbg7$bjm$1@news.wp.pl...

    > Zaczekaj, poszukaj dobrych sampli z kilku kompaktów i przelicz im
    > rozdzielczość do tych czerech i pół megapikseli - wtedy dopiero można to z
    > czymkolwiek porównać.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    > /co to jest: przykry zapach, na cztery litery, inaczej polityk?/

    Tak, ale tu jest prawdziwie duza fizycznie matryca, nareszcie kompaktem
    mozna robic fotki z mala glebia ostrosci a la lustro :) Tego wlasciwie
    szukalem. Pytanko jeszcze jak z tym nieszczesnym czerwonym kolorem...

    Adameck

  • 12. Data: 2009-04-22 15:13:09
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gsnboq$9ni$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Adameck nabazgrał:
    > Tak, ale tu jest prawdziwie duza fizycznie matryca, nareszcie kompaktem
    > mozna robic fotki z mala glebia ostrosci a la lustro :)

    Heh, a'la, 41mm, f/2.8 i 1.28x mniejsza matryca...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 13. Data: 2009-04-22 15:27:14
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Janko Muzykant wrote:

    > Bije chyba oryginalnością.
    > Przy 2640px × 1760px to przynajmniej z tuzin kompaktów dorówna temu
    > czemuś, a jeszcze będzie miało zuma.

    Tak tak, szczególnie pod względem dynamiki.

  • 14. Data: 2009-04-22 15:27:50
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    l...@l...localdomain wrote:
    > W poście <gsnboq$9ni$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    > Adameck nabazgrał:
    >
    > Heh, a'la, 41mm, f/2.8 i 1.28x mniejsza matryca...

    Fszczonsające.

  • 15. Data: 2009-04-22 15:28:06
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Janko Muzykant wrote:

    > Zaczekaj, poszukaj dobrych sampli z kilku kompaktów i przelicz im
    > rozdzielczość do tych czerech i pół megapikseli - wtedy dopiero można to
    > z czymkolwiek porównać.

    Nie zgadniesz - porównywałem!

  • 16. Data: 2009-04-22 16:42:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Nie zgadniesz - porównywałem!

    Zawsze zazdrościłem tym, co wierzyli w cudowną wodę z cudownych źródełek...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /żeby choć Adam z Ewą obalili skrzynkę jabłek - oni zeżarli tylko po
    połówce!/

  • 17. Data: 2009-04-22 16:49:29
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > Zawsze zazdrościłem tym, co wierzyli w cudowną wodę z cudownych źródełek...

    A co tu jest cudownego? Jak piksele są 4x większe, to chyba logiczne że dają
    lepszy obraz?

  • 18. Data: 2009-04-23 07:44:32
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Adameck" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    >

    > Bez zbytniego gadania, zapodaje:
    >
    > http://www.rytterfalk.com/2009/04/20/initial-dp2-rev
    iew-with-full-size-shots/

    > Wg mnie wyglada to ciekawie...

    jak bedzie wyglądało ciekawie na iso 1600 to będzie gut

  • 19. Data: 2009-04-23 09:08:51
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Kokos wrote:

    iew-with-full-size-shots/

    > jak bedzie wyglądało ciekawie na iso 1600 to będzie gut

    Nie będzie ciekawie, bo to ten sam sensor co w DP1. Ale z F2.8 nigdy nie
    bedziesz musiał używać ISO1600.

  • 20. Data: 2009-04-23 09:20:52
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    > Nie będzie ciekawie, bo to ten sam sensor co w DP1. Ale z F2.8 nigdy nie
    > bedziesz musiał używać ISO1600.

    To coś o tobie mówi. Do kościołów ani barów nie chodzisz :)